Accepterad Luddebonk | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddebonk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198447421896/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Zetterberg

Vad är ditt discord namn? Luddebonk#4208

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är i 40-50 års åldern. Han har levt sitt liv som en riktigt skön man och sköter saker professionellt. Han har just nu äldre bilar som intresse och har inte alltid haft det som sitt dröm yrke men på senare år så har det blivit större. I sina unga dagar var han ofta ute med sina vänner och fiskade. Han hade en stor umgänges krets och var oftast den som tog initiativet till att göra saker. Han är en passionerad människa med mycket hopp och stora drömmar. Han vill ofta att människor ska se han som deras förebild. Utöver det så har han mycket kärlek till människor som står han nära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att min karaktär och med mitt sätt att spela och bemöta andra människor skulle passa in på denna server. Framstå som en bra spelkompis eller liknande vilket gör att det blir roligare att spela samt att det kan göra att saker håller igång längre om communityt är bra. Jag har vänner som lägger ner tid på servern och vill att jag ska spela med dem, vilket gör det lättare för min del att komma in i allting mycket snabbare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att utvecklarna utav denna server har gjort ett väldigt bra jobb och att dem sköter allting snyggt. Dessutom så har Unive en bra sammanhållning mellan dem som spelar på denna server. Dem sköter det snyggt och är inte elaka eller allmänt jobbiga eller påfrestande mot andra på något sätt (vad jag uppfattar det som).

Hur hittade du Unive? Jag satt och spelade för mig själv en dag och mina vänner skrev till mig och tipsade om denna server som var relativt populär och en skön server att spela på. Så jag började spela med dem och uppskattade det väldigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få dem andra på servern ett gott skratt lite då och då genom att låta dem höra på Krister Jönssons roliga fast gamla skämt. Jag vill även leva slutet av hans liv som mekaniker eller som sjukpersonal för att kunna hjälpa andra när det är aktuellt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli ihågkommen som en hjälpsam och trevlig individ som spelar för sakens skull och gör det med gott syfte. Jag vill att personerna som är medlemmar ska kunna känna igen mig och säga att jag har gjort något bra ifrån mig till servern eller till alla andra som spelar eller skriver i discorden. Mitt mål är svårt att beskriva men jag vill att personerna ska kunna känna sig glada och inte obekväma på Unive servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte på någon annan server då dem andra är skit ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka