Nekad luddeboi | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddeboi

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/shexxyy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Wallin

Vad är ditt discord namn? Ludde#9737

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Uggla. Kön: Man, född 1970-04-17 i Skåne. Hyfsat skäggig och har krull. Göran är oftast fylld med humor och skämtar om allt. Han är mångsysslare då han gör en massa olika grejer på sin fritid, allt från att dricka alkohol och spela golf till att gå fram till främlingar på gatan och roasta skiten ur dom. Dock om man frågar Göran om hans ex så bytar han ämne väldigt fort. Det beror på att Göran blev misshandlat av sitt ex för några år sedan och är nu livrädd för kvinnor. Göran har alltid varit lite efter på dom flesta grejerna i livet, men dom senaste åren har han blivit ett litet geni. Göran bor i en 1a i Helsingborg. Han är inte särskilt glad av att vara inomhus hela tiden så han spenderar dagarna oftast ute med polare eller så jobbar han och sliter. Göran har tidigare jobbat som psykolog och tandläkare i Ängelholm. Under en tidigare period så var han faktiskt brandman. Men det tar han inte upp längre då han lät en familj på 4 brinna upp under en brand.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är rätt så aktiv och kan spela på servern rätt så ofta. Jag vill gärna utöka min rollspelsnivå och jobba som nya saker. Jag kommer också lägga ner mer tid på servern då om jag blir whitelistad så kommer jag antagligen få ett jobb och då kan jag spendera tid på att arbeta på det jobbet några timmar under dagen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är aktiv på servern och tycker den är bra. Har hört bra grejer om servern och har några kompisar som är whitelistade som spelar på servern.

Hur hittade du Multistaden? En av mina polare som är whitelistad på servern berättade om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hitta jobb och försöka få ett bra rollspel när jag väl är inne på servern så att man kan ha kul. Då kommer jag leva mig in i rollspelet beroende på det jobb jag får.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka