Nekad Ludde_Cool | Ban Överklagan | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde_Cool

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452162750

Ditt Hex-ID: xdcspg

Vad är din discord tagg? [email protected]

Vem var det som bannade dig? Grovt suntfönuft använder sig utav polissaker utan att vara polis samt riktar mot folk utan anledning

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-15 222424.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de banade mig för jag hade ett tjänstevapen på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så det var så här att jag var utanför Qpark för en intervju för jag precis hade sagt upp från polisen mig när en saab kom upp. Han snacka massa och sa att jag skulle dra anars hade han slagit mig och när jag inte gjorde det tog han upp ett baseball bat och då blev jag redd och tittade vad jag hade i mitt inventory, då hade jag en Glock 30 så jag tog upp den jag sikta aldrig jag bara tog upp den i självförsvar sedan tog han Pistolen och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för att det enda jag gjorde fel var att jag inte titta inventory när jag drog från polis stationen. Han tog upp baseball batet först och jag bara stod där innan och väntade på intervju sedan var det han som började.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad någon gång tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske skulle kunat dra där ifrån på direkten och bara hitta något annat jobb

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det första jag kommer göra är att lämna min pistol och jag kommer tänka mycket mera nästa gång i alla scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det tror jag

Tycker nog att du ska tänka över vad du har gjort för fel och vänta ur bannen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka