ludde_______
Icke Medlem
- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 18 Mars 2008
Vad heter du på discord? Ludwig#8891
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 300+
Hur aktiv kommer du att vara? 3 till 7 timmar om dagen
Vad heter du? Ludwig
Hur gammal är du? 18
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för jag skulle vilja upptäcka lite nya saker och jag gillar att hjälpa folk och att alla ska vara trevliga mot varandra.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa folk och försöka göra så allt blir bra för alla och så det blir en skön stämning.
Vad vet du om yrket i helhet? att man ska vara trevlig och hjälpa folk och se till så allt är som det ska vara.
Har du några tidigare erfarenheter? nej
Hur är du som person? trevlig och snäll dem flesta tjäner till mig och som en trevlig och snäll person
Är det något vi bör veta om dig? nej håller inga hemligheter så direkt
Vad heter du på discord? Ludwig#8891
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 300+
Hur aktiv kommer du att vara? 3 till 7 timmar om dagen
Vad heter du? Ludwig
Hur gammal är du? 18
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för jag skulle vilja upptäcka lite nya saker och jag gillar att hjälpa folk och att alla ska vara trevliga mot varandra.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa folk och försöka göra så allt blir bra för alla och så det blir en skön stämning.
Vad vet du om yrket i helhet? att man ska vara trevlig och hjälpa folk och se till så allt är som det ska vara.
Har du några tidigare erfarenheter? nej
Hur är du som person? trevlig och snäll dem flesta tjäner till mig och som en trevlig och snäll person
Är det något vi bör veta om dig? nej håller inga hemligheter så direkt