Accepterad ludde_______ | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde_______

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152784531/

Ditt Hex-ID: 110000147146493

Vad är din discord tagg? Ludwig#8891

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad för jag var ute och körde med min nya offroad bil och körde inte efter vägen det spanade en Staff då framför mig och jag stannade men sen blev jag bara bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit på piren och köpt mig en ny offroad bil jag tänkte köra ut och provköra den och så klart ute i terräng för att se vad bilen gick för. sen plötsligt hörde jag ett ljud och det kom blod på bilen och jag stannade så klart för att kolla vad det var men kunde bara se blod sen blev jag bannad i en vecka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig bann jag förstår varför och upp till 100% varför ni bannade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan för ooc det var preses när jag hade börjat spela och förtog inte riktigt vad riktig RP innebörder sen gjorde jag aldrig om det.
nästa gång blev jag bannad för krim och det var för jag hade varit med min kompis som sålde droger och det gjorde jag aldrig om igen heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behövt köra utanför stigen och hålla mig på stigen istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska hålla mig på stigen istället för att hitta på egna vägar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka