Accepterad ludde_______ | Ansökan till Servervakt [murphy] [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde_______

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008

Vad heter du på discord? Ludwig#8891

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15.00-22.30 helger 08.00-03.00

Hur länge har du spelat på Unive? snart 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att hjälpa till att höja serverns RP nivå samt säga till dem som inte sköter sig genom att ge dem en kick eller en ban. Kommer även hjälpa staffsen med att banna/kicka små regelbrottare som till exempel lallar lite eller failrp:ar så att staffsen kan fokusera på större o viktigare saker. Jag ser ju också väldigt många bilar som står helt sönder på vägarna som man kör på och det kan vara väldigt irriterande och det sänker även RP nivån när det står bilar överallt på vägarna. Skulle DV:a dem bilarna för att höja RP nivån samt nöjet att spela på servern. Jag kommer självfallet inte missbruka min roll som servervakt för min egen vinning genom att reviva mig själv och mina kompisar hela tiden eller banna/sparka folk för att jag känner för det. Om nån gör något litet jag ser skulle jag ge dem en spark där jag tydligt förklarade vad dem gjorde fel så att dem vet istället för att banna eftersom dem kanske inte visste just den saken. Men om dem bryter mot samma regel efter jag har berättat för dem så får dem självfallet en ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill underlätta jobbet för staffsen men också bidra med en bättre RP samt bättre stämning i communityn. Jag ser ganska många regelbrottare när jag är inne på servern som inte omhändertas utan fortsätter bryta mot regler och sänka RP nivån. Vill kunna banna/kicka dem som bryter mot reglerna för att göra servern till en bättre plats att vara på samt roligare med en högre RP nivå. Unive är ju den ända servern jag spelar på så vill ju självfallet hjälpa till att göra den till en bättre och större server med bra community. Lallarna är dem som förstör servern och dem som får mig att vilja bli just servervakt för att dem sänker RP nivån när jag spelar och det gör det mindre kul att spela tyvärr.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle som sagt DV:a bilar som står sönder mitt på vägarna och banna till exempel lallare eftersom dessa faktorerna drar ner RP nivån markant. Jag ska även ge folk sparkar om dem gör ett litet regelbrott och förklara tydligt för dem vad dem har gjort för fel och om dem inte skärper sig efter de så får dem en ban. Ska även vara en skön person som bidrar till högre RP nivå samt roligare RP genom att säga till folk i den lokala OOC om man ser att det börjar eskalera så att man inte ska behöva ge en ban eftersom det är roligare om alla kan vara med och spela och ha en hög RP nivå.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag inte inte kommer använda min roll som servervakt för min egen vinning utan banna regelbrytare och lallare. Jag kommer även hjälpa staffs med deras jobb genom att ta hand om mindre regelbrott för att underlätta för staffs så dem kan ta hand om större och viktigare saker. Jag kommer som sagt även hjälpa till med att få servern till en bättre plats genom att säga till folk i den lokala OOC så dem slipper en kick/ban men om dem inte sköter sig efter tillsägelsen så får dem självfallet en kick/ban.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa till med att få en genomsnittligt högre RP nivå inne på Unive genom att ta hand om regelbrytare och lallare. Jag har sett och stött på servervakter som missbrukar sin roll vilket jag tycker är väldigt synd eftersom dem är till för att göra servern till en bättre plats inte göra den sämre genom att missbruka sin roll. Eftersom jag har sett detta hända vill jag också bli servervakt men inte missbruka min roll utan vara bättre än dem som missbrukar sina roller.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) Ger personen en ban i 60 min. /kick (id) Kickar dem från servern, /revive (id) Revivar en person, /noclip flyger runt o speccar folk utan att synas, /who (id) Får se om personen är icke medlem eller medlem eller medlem + kriminell, /toggleid ser personens id, /togglename visar personens namn, /dv despawnar en bil tills nästa restart.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit nån gång för några månader sen och då var det för ooc det var för att jag snackade ooc för var helt ny och viste inte hur man rpade nu vet jag det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka