Accepterad Ludde_2010__38286 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Ditt discord namn: ludde_01

Ditt Hex-ID: 76561198207458968

Vad för typ av beslut gäller det? redlist nästan 2 månader

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag körde upp på berg efter en som vi hade krig mot samt jag hoppade ut o sköt mot honom

Hur är beslutet felaktigt? personligen tycker jag att beslutet är felaktigt visst jag kan ta att jag får indargen krim eftersom jag redan hade en varning och pris ökning det kan jag till 100% köpa för det är ändå rätt beslut men sen kommer den här redlisten som är i nästan 2 månader tycker det är för hårt asså redlist och pris öking räcker ju med pris ökning till 800 redlist för att pwg samt krigs föring i bil liksom det finns mycker värre än det enligt mig så tycker det är jätte onödigt att lägga en redlist liksom hade köpt det om jag hade grovt fearat eller grovt shoot on sightat folk men för det nej tycker inte det ät rätt ångrar det som fan helt sjukt vad jag är ledsen över det ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde vet fan inte vad jag tänkte på att köra upp på ett berg förlåt asså men redlist det är fof för mycket

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Hedgehog har beviset själv

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka