Accepterad Ludde_2010__38286 | Beslut Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Ditt discord namn: ludde_01

Ditt Hex-ID: 76561198207458968

Vad för typ av beslut gäller det? indraget 2025 medlem,krim,medlem,elitdonator,ped

Vem/vilka tog beslutet? william07

Varför tror du själv att beslutet togs? för att det var mild shoot on sight

Hur är beslutet felaktigt? det är felaktigt för jag fick allt indraget istället för typ 2 varningar eller något hade noll när han drog mig supp tycker det är jävligt hårt för att jag inte har några varningar visst jag är gul spelare men inga varningar och vi hade jagat dom mer än 3 minuter dom har vägrat stanna o snacka med oss sen så åker hans grabbar ner o lz one way efter dom har gjort det så hopar jag ut o skjuter mot den vita trucken som är opps för han hade stannat o skjutit oss i ryggen om vi hade stannat där för hans grabbar var nere i one way och varför hade inte han skjutit oss då när vi håller honom så jag väljer att skjuta han för min säkerhet och mina polares säkerhet tycker det är är för hårt beslut visst jag hade accepterat 2 varningar o ban men inte allt indraget som sagt inte några krim varningar inget sånt sen att vi försåker stanna o prata med dom men dom bara fortsätter o köra sen till slut ner i tråkiga one way så dom hade börjat skjuta oss med så ja jag tycker det är rätt så fel beslut han har tagit som sagt hade

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lWkXkjZdMjWsHB7kE?invite=cr-MSxIOHQsMjk2MjUxMzMy&v=120 från min pov

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka