Accepterad Ludde_2010__38286 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde_01

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Ditt Hex-ID: kan inte se

Vad är din discord tagg? ludde_01

Vem var det som bannade dig? bl11zz

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag tog upp mobilen när jag låg inte låg i fosterstälning utan helt rack och det får man ej för då håller man på att dö. och då är det powergaming för på ett krimmöte så sa dom att man fick ta upp mobilen när man låg asså medvetslös men man får bara skicka prios när det är fem min efter dom fem min så får man inte göra det. Det lärde jag mig eller jag tänkte inte på det. det kommer inte hända igen jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var utanför LRC och dom skrev i twt att jag o mina polare skulle komma o testa dom så vi åkte tillbaka till dom sedan så kom det två fram ifrån och en bakom tror jag och då sköt dom min ena polare som körde bilen och den andra o jag hoppade ut o började sjuta på dom och dom fick ner mig o dom andra polarna sedan så låg jag medvetslös. och då så skickade jag prios i vår prio grupp men jag tänkte inte att man inte fick skicka prios när det har gått fem min.man får bara skicka prios när man ligger i fosterställning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag tog upp mobilen när jag låg död det får man inte man får bara skicka prios när man ligger i fosterstälning det gjorde jag föra tt jag skickade först en prio när jag låg i fosterstälning sedan så tog de typ 15 min på sig o komma då tog jag upp mobilen och skickade en ny prio olch då skrev någon i vår prio grupp och då skrev han att han kommer och då skrev jag tacj i prio gruppen efyter jag hade skickat den andra prion

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för c logg men det var en felaktig ban för att den staffen trodde att jag c logg men jag vartvungen att stänga av för att min pappa kom upp till mitt rum och sa att han skulle dra internetet om jag inte stängde av. men dagen efter så snackade jag och den staffen och jag förklarade min händelse och han förklarade sin händelse och sedan så fick jag unban. andra gången så blev jag bannad för sunt för nuft men det vara bara att jag hoppade in i hans bil och satte på en annan låt för jag tyckte att hans låt var dålig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte tagit upp mobilen när jag låg död men jag tänkte inte på det i stunden men det ska inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ta upp min mobil när jag ligger död

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka