Nekad Ludde_2010__38286 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/tradeoffers/sent/

Ditt Hex-ID: 76561198207458968

Vad är din discord tagg? ludde_01

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: ban hedgehog.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pwg grovt körde upp för ett berg men unive bilen vet fan inte va jag tänkte med assp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi sköt mot yakuza sen blev jag trött på att dom körde upp på berg med sina bmws och andra bilar så jaga körde med upp på berg och sköt på dom vilket vad jätte dumt förstår exakt vrf han banna med har full förståelse och ånga det som fon men kan inte göra så mycket mer åt saken han tog rätt beslut kan inte säga något annat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte felaktig jag gjorde fel som fon vilket jag ångra vet ej vad som var fel i huvve på mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för shoot on sight har lärt mig av dom att prata mycket mer med folk och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att köra på vägen som var precis under mig istället för att köra på berg som en idiot

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra på berg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka