Accepterad Ludde_2010__38286 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Ditt Hex-ID: kan inte se

Vad är din discord tagg? ludde_2010__38286

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel just i det läget för att jag snodde en bil framför poliserna och sedan så gav jag tillbaka den igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod o lysnade på musik med mina vänner sedan så var det två människor som var jämte oss och då hoppade jag ut och sprang ut till dom och pratade med dom sedan så hoppade jag in i deras lastbil och tjuvkopplade den och körde fram typ 10 meter sedan till baka till dom och då kollade ha id så jag hoppade ut igen och sprang till mina kompisar som satt i sin volvo o fortsatte lyssna på musik

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var som jag gjorde fel jag hoppade in o började tjuvkoppla lastbilen men det jag inte tänkte på var att det var poliser framför oss och man får ju inte sno ägarens bil om ägaren är i närheten eller om det är polis framför eller vad nära som hällst

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara blivit bannad en gång innan och det var när jag gjorde fel och en annan gån för att det var en felaktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sno lastbilen när ägaren var nära eller när polis var framför oss så som var i detta läget det ända jag ville med att köra lastbilen var att prova de för jag har alldrig sätt den innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sno bilar framför ägaren eller någon polis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka