Accepterad LUDDE_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUDDE

Erfaren Medlem
Meddelanden
12,874
Reaction score
1,427
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ditt discordnamn: LUDDE#1650

Ange ditt födelsedatum 15 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har varit Mod nydligen och jag är verkligen inte klar än, Jag slet som en gris dag in dag ut som Mod och jag är mer än berädd på att fortsätta så. Skulle jag få komma tillbaks som Staff hade en ny och bättre version skapats, Jag hade hjälpt till 2x så mycket, Jag hade hjälpt till oavsett vad som händer, Jag hade alltid gjort mitt bästa precis som nu. Jag har alltid vart den som arbetar så mycket som möjligt för allas trygghet och för att få alla att känna sig säkra och glada runt omkring mig och med min hjälp. Jag jobbar väldigt hårt för att alla Servervakter, MA, Medlemmar, Icke Medlemmar osv ska ha kul på servern och må bra. Vem som helst ska ALLTID kunna få tag på mig i Pm om de undrar över något, jag hjälper jätte gärna till så gott jag kan! Vet att många är extremt tacksamma för hjälpen dom fått av mig och det glädjer mig mer än vad ni Tror, Det är tack vare alla medlemmar vi har på servern som gör att jag går runt glad om dagarna.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00 - 22:30
Tisdag: 15:00 - 22:30
Onsdag: 14:30 - 22:30
Torsdag: 15:00 - 22:30
Fredag: 15:30 - 01:30
Lördag: 10:00 - 01:30
Söndag: 10:00 - 01:30

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 12 Juli 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har nydligen varit Mod och med tanke på vad andra tycker verkar det ju som att jag gör ett extremt bra jobb, Själv tycker jag att det vart sjukt kul att få träffa på och lära känna så många nya människor och skapat fina minnen med nya vänner och jag är evigt tacksam för det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo att hantera varenda område som vi har på servern, checkade bara i dom som jag anser att jag jobbar bäst i

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka