Accepterad Ludde9999 | Medlem ansökning [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde9999

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198877051695/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludde.#9999

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Marcus Berg och han är uppfödd i Sverige och hans mamma är helsvensk och hans pappa är 50% svensk och 50% finsk, under Marcus barndom så hade han det väldigt lätt då hans mamma ägde ett eget företag och hans pappa investerade i aktier. det gjorde Marcus väldigt bortskämd då hans föräldrar hade väldigt mycket pengar, men han ville inte känna sig bortskämd så även om han fick mycket pengar av dem så spenderade han inte så jättemycket pengar, han hade inte på sig massa dyra märkeskläder, så han ville vara som en normal människa. när han var runt 16 år så började hans vänner komma in i dåliga grupper, dvs att dem började t.ex hålla på med droger. men Marcus ville inte vara en sån person så han höll sig borta ifrån dem, det gjorde också att han inte hade så många vänner kvar. då började han sitta mera hemma och träffa folk via internet och få vänner på det sättet, när han blev runt 20 år så Marcus han fortfarande inget jobb men han håller på för fullt med att skaffa jobb. Nu är Marcus 26 år gammal. Marcus älskar dessutom bilar och det är hans hobby och det kommer vara en stor anledning till att han vill jobba på bilfirman senare när han flyttar in i Unive. Under Marcus uppväxt hade han inte så många vänner då alla gick mot det kriminella hållet medan Marcus var hemma och var bortskämd. Marcus största intressen är märkeskläder och motorcyklar/bilar då hans pappa höll på med bilar och både hans mamma och pappa gav honom märkeskläder. Marcus är en person som kan ha olika humör ganska ofta men vanligtvis är han ensam och går runt på torget där han bor och han bär bara märkeskläder. Marcus största önskan är att kunna köpa en riktigt fet hoj. Marcus får väldigt ofta humörsvängningar och ibland är han arg och ibland är han hypad och glad. Min karaktär har flera egenskaper som till exempel att han är väldigt snabb och stark vilket är bra för att han gillar bilar och därför är egenskaperna bra för att han orkar bära tunga saker som till exempel bildelar och liknande saker som väger mycket. En dåligt egenskap Marcus har är att han oftast är övertänker väldigt mycket vilket är väldigt dåligt för att han kommer ta lite olika beslut som kommer påverka hans vänskap med personer i Unive city. Marcus gillar religion och etik och moral, inombords är han en konsekvensetiker samt pliktetiker som tänker på vad konsekvenserna av hans handlingar för att han vill ha så bra konsekvenser av sina handlingar och han ser inte allt som en plikt men har är kristen och tror på Jesus och i kyrkan och i hans vardag tänker han att det är en plikt att be till gud och att han inte får bryta det precis som lagar.... Marcus är just nu på flygplatsen och tänker på vad han vill jobba som när han har kommit till Unive city, eftersom att Marcus gillar bilar och fordon vill han helst jobba som bilförsäljare eller bilmekaniker i Unive City.. ..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer bidra med en hög rp nivå.
Jag kommer vara aktiv samt trevlig mot alla jag snackar med oavsett om det är i discord eller ingame.
Jag ska också blir medlem för att jag kan det jag gör och kommer bidra med social rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög och social rp där alla jag rollspelar med kommer ha det kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela som att det är verklighet. Är du under pistolhot ska du vårda för ditt liv och göra som dom säger. Kommer någon och slår ner dig ska du inte resa dig och slå tillbaks, då har dom uppenbart vunnit.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för ungefär ett år sedan då jag satt och kollade på lite streams gällande unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka