Nekad Ludde9999 | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde9999

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877051695/

Ditt Hex-ID: 110000136a50b2f

Vad är din discord tagg? Ludde.#9999

Vem var det som bannade dig? Naod#7289

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: D9866654-AB52-4569-8F2F-93B6C5251298.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag spmmade i twitter få jag vart lite smått sur när jordemoder som jobbar för är så inaktiva, ngt jag absolut inte kommer göra om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid Maria-lisa’s och skulle köpa en bil innan jag skulle äta och så vart jag lite smått sur över att ingen jobbade där, då började jag spamma ut o twitter om någon skulle kunna komma då jag vart stressad när pappa sa att det va mat om 10 min, jag skulle precis dra ”f8 quit” för gå ner till pappa och kolla om han behöver hjälp med något innan maten men då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Detta är något jag aldrig kommer gö om efter denna händelse och har förstått min ban och skulle uppskatta en extra chans så jag kan rpa ikväll.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är inte säker på att det är just ”3” då det va mer än ett halv år sedan jag vart bannad så är inte säker utan jag bara tog något.
Sen utav dem bansen jag haft tidigare har jag absolut tagit lärdom utav, det är en utav anledningarna till att jag inte blivit bannad på sålänge och kommer absolut ta lärdom utav denna ban med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att skicka ut i twitter och bara väntat och tänka efter en extra gång. Jag hade helt enkelt bara fått ha mer tålamod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, detta är nånting som ni aldrig kommer att få se från mig igen, ni i efterhand fattar jag att det va externt dumt gjort och jag förstår denna ban till 100% och hade uppskattat en extra chans till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Du använde "det är ingen som jobbar" som anledning till spammet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka