Nekad Ludde97 | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde97

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludde#6219

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Nilsson är och brorsa till Olle Nilsson, Filip är en självständig person som gillar att ta egna beslut om livet och sin väg framåt i livet i hans utveckling. Han är en trevlig och munter mot nya personer han möter på i livet. Filip är 25 år gammal och är motor intresserad. På fritiden spelar hans golf, meka mer bilar samt träffas med vänner/familj. När Filip var liten så blev han mobbad genom hela lågstadiet samt mellanstadiet tills han bytte skola vid högstadiet där han fick fina kompisar som han träffade därpå. Filip och Olles pappa fick cancer och blev förlamad i nacken och neråt. Men som tur va så klarade han sig. Pappan jobbade som snickare och mammas jobbade på kontor inom fakturering. Olles första jobb var på McDonalds samt Filips första jobb var när han var 19 år gammal och det var bilförsäljare på Hedinbil i Stockholm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp, Många skratt, Roliga scenarion, roliga pratstunder, hjälpa folk som behöver hjälp. realism och sunt förnuft och självklart leda reglerna till 100%. Alltid rpa som att någon kollar på dig och inte göra något orealistiskt. Det jag även kan bidra med i stor del är väll seriös och bra rp där jag inte alls behöver vinna i senarion och liknande. Utan jag vill ha kul men samtidigt spela seröst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska rp så att den andra vinner ett scenario medvetet. Alla scenarion behöver inte vara att man själv vinner bara för att det är kul och man får tänka att det ska vara roligt för båda personerna bakom skärmarna.

Hur hittade du Unive? Jag såg för länge sedan att cosmo har spelat här samt många andra + har sett på tiktok och youtube för det mesta för att det är den största servern i sveriges rollplay historia

Vidare till muntlig interjuv du har 24h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka