Nekad Ludde7500 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba..

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cornelius

Vad är ditt discord namn? ludde750#8432

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Berg och är 24 år gammal han gillar att byta importera och hitta på grejer på fritiden till exempel som att hänga med vänner och kanske gå och spela mini golf eller kanske köpa och sälja bilar vid piren. Adam är väldigt social av sig han har många vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag kommer utföra många roliga och bra scenarion till exempel så om jag blir krim så kommer jag ta en bil som är lika snabb som polisens bilar. Samt att jag kanske ansöker till servervakt på servern senare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som sakt så kommer jag att göra roliga scenarion istället för att spela för makt och pengar. Dessutom har jag 1300 timmar på fiveM så jag är väldigt erfaren inom rp. Jag har även varit medlem på unive förut sedan 27 november fick dock indraget för några dagar sedan på grund av ett väldigt dumt scenario som jag gjorde

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att det blir kul för motpartners sida.

Hur hittade du Unive? jag letade efter en ny server med min vän på fiveM så provade vi båda unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka