Nekad Ludde7500 | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba..

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Billy

Vad är ditt discord namn? Mumsfillibaba#8432

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2008

Berätta om din karaktär. Joel Ström är en glad kille med mycket energi. Som liten var Joel väldigt varsam med sina vänner och tog inte livet förgivet och var väldigt tacksam för att han fick finnas i världen och för sina vänner. Han älskade att leka polis med sina vänner men när dem blev äldre och äldre så ville inte Joels vänner leka med honom och Joel kände att dem blev konstigare och konstigare för dagarna som gick. Joel kände att det var någon med hans vänner Hassan och Birk. Han såg hur Hassan och Birk fick mer och mer frånvaro från lektioner. Joel fick sen höra att dem började att röka på men även vara inblandade i kriminaliteten och där med gick med i gäng. Joel blev besviken och nu vill han stoppa ungdomar att hamna i samma situation som hans vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket hög rp nivå med mycket roliga scenarion som sakt så tänker jag bli polis. Jag har spelet på denna server förut men jag har fått indragna roller för hets i ooc och jag har förståt vad jag gjort fel. Jag kommer alltid tänka till innan jag gör ett scenario om scenariot ens är roligt för andra sidan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för att vinna i scenarion man kan ju fortfarande förlora i scenarion och ha kul. Alltså att man måste spela för att andra personen också ska ha kul

Hur hittade du Unive? jag hade tråkigt en dag jag hade ingen server att spela på så skulle jag skrolla igenom några serverar och testa dom hur bra dom är så testade jag några och jag tyckte att unive hade bäst rp och den bästa servern på fiveM enligt mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka