Nekad Ludde7500 | Ban överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mumsfillibaba..

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ludde750/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cc6d59

Vad är din discord tagg? Ludde750#8432

Vem var det som bannade dig? Borzy#8478

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: foldaw Anledning: Rpar ej på när han lagar bil Går ut om: 4 dagar 22 timmar 38 minuter Placerad av: Borzy

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, jag var vid trygghansa och reparerade min bil men jag gjorde inte /me hämtar delar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var precis en bil som hade kört in i mig och stuckit så valde jag att köra in till trygghansa för att parkera och sedan reparera min bil därefter reparerade jag min bil men jag använde mig inte av /me

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alla dagar i veckan att det var mitt fel dock så tycker jag att det borde vara en 2 dagars ban eller liknande

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta av mina bans var att jag var ny till fiveM och jag kunde nästan inga regler men det hände väll nån gång att jag blivit bannad för att jag snodde nån polis bil när jag var ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa med /me för att det inte ska bli Fail Rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut jag har lärt mig att alltid rpa med /me när man lagar bilar annars blir det Fail Rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut (en grej att tilläga jag tycker defenetivt att jag förtjänar att bli bannad dock i 2 dagar istället för 5)

Man jobbar på meko för att rpa på att man lagar bilar inre för att man inte rpar på det

Sen så trycker du reparera sen så trycker du x och inte rpar man spelar rp för att rollspel inte för att inte rollspelare?

Nekad väljer att göra detta då jag känner att du kan göra en ny överklagan imorgon och utveckla lite mer du blev bannad sen så frågar du i pm sen så slänger du ihop en snabb överklagan känna som att du bara vill komma in igen och att du ej tänker på vad du gjort men gör en ny överklagan imorgon🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka