Accepterad Ludde69 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde69

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981544619/

Ditt Hex-ID: steam:11000010144b0ab

Vad är din discord tagg? pillainaveln

Vem var det som bannade dig? Snake

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-30 141700.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem tror att jag kidnappade en kille på trygghansa fast de inte ens va en kidnappning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille hade blivit kickad från gänget ja är me i, så ja och några andra hade sagt ti honom snällt att lämna tillbaka nycklarna till vårat gäng hus, då hade han sagt att han inte skulle göra de typ, då åkte vi till trygghansa vart han jobbade och bad honom där att lämna nycklarna till oss, då sa han att han hade lämnat dem till en icke medborgare, då tog jag å bärde upp honom och tog ut honom för att prata, de va inte en kidnappning å ja tänkte inte skada honom eller få han att betala ja ville bara prata med honom utomhus så han inte kunde låsa några dörrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är felaktig eftersom att de inte va en kidnappning, utan för att ja enkelt bärde ut honom för att be om nycklarna tillbaka, eftersom att han hade blivit kickad ur gänget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad innan men båda dem har varit felaktiga och dem bannsen va långt innan ja blev medlem å krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat fortsätta prata me han inne på trygghansa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte ta folk från deras arbetsplats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka