Nekad Ludde503 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde503

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? ludde2028

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: liam anderrson och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,smart och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är enkel, jag har haft det bra med seriösa och snälla föreldrar, de heter Kalle och Bigritta. Sen jag föddes så har jag varit stort intresserad av bilar , det är därför jag har valt nu när jag e 25 år gammal att flytta hit till staden unive, jag skulle vilja börja jobba hos en bilaffär som marja lisas eller inquisitor. Mina föreldrar har alltid varit här och stöttat mig och velat att jag ska följa mina drömmar så från här och nu just idag så påbörjas min resa här på staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en professionell rp nivå då jag har rp erfarenheter i 3 år nu, jag kommer att både bidra med aktivitet och en bra och unik rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vinna mot motpartenst vinst i ett scenario innebär att du inte alltid ska vinna utan att båda ska ha det roligt och att man inte bara ska gå för att vinna i ett scenario, man ska följa alla unives regler när man rpar. Man ska sköta det så bra som möjligt genom att hålla en proffisonell rp nivå.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har brutit mot regeln power gaiming och det var när jag ej rpade på skadorna när jag körde in i ett träd och ej rpade på skadorna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: vecheil death match att an inte ska använda sitt fordon som ett vapen, tex att du kör över eller på någon eller något, Rdm: Random death match att an inte ska döda någon utan en giltig anledning, Metagaming: att mn inte ska ta in information utifrån rpandet in i rpandet, tex att din vän ringer dig på discord och han säger kom och hämta mig vid mekonomen istället för att han ringer dig ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, att jag är trevlig samt att jag har kört på servern ett tag som icke medlem och vill ta det till nästa steg genom att kunna rpa medlem då man kan göra mera saker som att jobba på de lite bättre jobben OSV...

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka