Nekad Ludde503 | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde503

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Ditt discord namn: ludde2028

Ditt Hex-ID: steam:11000011430c3c9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim plus testmedlem

Vem/vilka tog beslutet? Krato

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag var olojal mot servern enligt dem , för att jag hade roller på en annan server. De var såhär att jag hade en discord server där jag skrev ut massa saker som egentligen ej var sant för att jag ej ville att mina medlemmar i den skulle försvinna då jag hade tänkt att fylle den där discorden med massa medlemmar sedan sälja den till någon som ville köpa den, anledningen till detta var för att jag sparade till ped med gorilla gångstil på eran server, men jag förstår även också hur ni tänkte då de blev missförstånd.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det var felaktigt då jag ej hade planerat och öppna den där servern utan att jag endast hade den där discorden för att jag ville få medlemmar så att jag kunde sälja den sen efter så att jag hade kunnat komma närmre min ped som jag sparat till. Det blev ju som sagt ett missförstånd som jag nämnde där ovan då jag ej hade planer att öppna den där server, och att jag istället bara sparade pengar, jag är även den sista personen som är olojal mot en server som jag kör på och att ingen endå visste det så att jag tänkte att det ej skulle vara något problem för att jag ej hade tänkt att öppna den.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ej det men jag tror att krato har det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka