Nekad Ludde503 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? ludde503

Vem var det som bannade dig? Greken

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-08 163843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde offroade med en icke offroad bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän hadde gjort rån och han sa att jag skulle hjälpa han typ innan. Så jag försökte hjälpa han sen körde jag upp för en liten offroad väg med bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, men det var liksom väldigt kort och jag tänkte i på det i stunden som var dåligt men jag ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för c logg, meta, rdm, vdm, m.m. Men jag ångrar dem misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha kört upp för den lilla backen som var fel, men jag ångrar det och ber om ursäkt och vill gärna få en ny chans så jag kan spela nu under helgen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mm, att inte köra offroad med icke offroad bil, jag var stressad och tänkte inte riktigt i stunden.

Ber om ursäkt, kan jag snälla få unban vill spela nu idag och jag kommer aldrig göra om det!

Har du läst våra regler?
Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka