Nekad Ludde503 | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? Ludde#4696

Vem var det som bannade dig? slimpers

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-26 190607.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combat loggade eftter vi hade tagit över ett område och gasat där ifrån, det är ju fel att göra det men jag gjorde de eftersom att jag blev så stressad och för att vi hade mycket pengar och knark blad på oss som är värda mycket. Det var dåligt gjort av mig men kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade tagit över ett område men fick ett skott mot bilen så vi gasade rakt framåt mot ett fält sedan välte bilen så vi fick panik och stress så vi båda gick ut ur spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel jag tänkte inte på konsekvenserna och gick ut ur spelet. Det var dumt och osmart. Jag borde ha tänkt igenom det en extra gång och tänkt att jag kan bi p bannad av det här för då hade jag inte gjort de man jag var så stressad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad av små saker till exempel bug user som jag fick eftersom att jag höll in shift medans jag körde cyklel, jag har fått vdm som var en lite felaktig ban eftersom att jag gasade inte dirket över nån utan en kille stod bakom bilen just när jag skulle backa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde tänkt mer och aldrig ha gått ut ur spelet och istället tagit situationen, jag försåt att det är förbjudet eftersom att jag har stöt på killar som också har combat loggat medans jag ska råna de som är ganska jobbigt. Men jag vet inte vad jag tänkte med. Ber om förlåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska combat logga. Ska aldrig göra om det kommer istället ta situationerna och konsekvenser istället för att bara gå ut ur spelet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

ifall du godkänner tackar jag dig mycket och ifall du nekar vill jag gärna veta vad jag ska utveckla och göra bättre nästa gång!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka