Nekad Ludde503 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? Ludde#4696

Vem var det som bannade dig? Liiam

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-02 150201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag körde över en snubbe men jag förklarar varför på frågan under.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så här var det jag ser en kille som jag kommer ihåg från igår den hära killen hade slagit och varit på mig igår så jag säger varför slog du mig igår och snacka lite med han sen hoppa de av en golfbil och börja slå på mig så jag blir arg och tar fram mitt baseboll träd men de rpar jätte dåligt och fortsätter slå mig sedan slår jag till en av de med baseboll trät får att få slut på det och för att jag inte ska dö men sen tar en av klillarna fram sin pistol och tvingar mig hålla upp händerna så jag gör det sedan tar han alla mina grejer så jag blir väldigt iriterad på killarna så jag hoppar in i en bil för att sedan vänta på dem, när de kommer ut ur gasar jag på en av killarna en gång hade bara tänkt att göra det för att ta tillbaka mitt baseboll trä men han försöker ta fram något som troligen var hans pistol så jag får panik och tänker jag måste köra över han fler gånger annars död jag jag har inget val så jag gör det som var dumt men gjorde det för att behålla mitt liv. Efter jag ser att han ligger stil på marken går jag snabbt ut tar tillbaka mitt baseboll trä inget annat sedan får jag ett slag av andra snubben i huvudet sen dör jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja aså det får ni bedöma men enligt mig var permanent avstägning för mycket eftersom att jag rpade och gjorde det för att behålla livet som man alltid gör i verkligheten, försöker behålla livet och gör allt för att överleva. Men jag blev lite för arg kanske men jag ber om ursäkt och kommer inte använda en bil på det sättet igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senast blev jag permanent avstängd för att jag combat loggade och det var det dummaste jag någonsin har gjort men jag har lärt mig att man aldrig ska göra det. Har också blivit bannad för andra saker till exempel att jag höll in shift medans jag cyklade och så har jag fått vdm förut men då var det en kille som stod bakom bilen som var hans fel tycker jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha lugnat ned mig och aldrig ha gått in i situationen och fråga varför han var på mig igår.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska använda en bil på det sättet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka