Accepterad Ludde503 | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? ludde503

Vem var det som bannade dig? Crakie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-08 211531.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag emote abusade,Jag vet att det var fel men jag rp:ade på att jag bröt upp dörren med kofot och grejer och trodde det var ok då men det var det tydligen inte så jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid polis station och kollade läget sedan gick jag till en dörr och hörde att min vän var där inne så ville hjälpa han, Jag rpade på att jag tog fram en kofot och bröt upp dörren. För att då ta mig igenom emote abusade jag som jag trodde var lugnt men det är inte det, Jag visste inte om det och jag ber om ursäkt och det är mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag har blivit bannad förut för till exmpel Combat logging pga av att jag gick ut ur spelet och jag ångrade mig direkt så som jag gör med denna ban och jag har lärt mig och jag ska förbättra mig i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort på det sättet. Istället använd ngn annan lösning som är bättre rp och inget regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra så, Att inte använda emotes som abuse, Jag säger ba att jag ångrar mig och vill hemskt gärna få en ny chans, My bad.

Har du läst våra regler?
Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka