Nekad Ludde503 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? ludde503

Vem var det som bannade dig? Alexandarr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-22 231122.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag metade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja alltså händelsen skedde för ett bra tag sen ungefär 3 månader tror jag men det som hände då var att jag och min vän hamnade i en skottlossning och vi metade som var extremt dåligt av oss och vi borde ha gjort bättre. Jag ber om ursäkt det kommer inte hända en enda gång igen jag lovar. Jag har lärt mig och nu insett att det är väldigt dumt att meta och så blir det tråkigt för motparten i ett scenario ifall man metat så man till exempel får fördelar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig, jag gjorde fel och det var dumt. Jag har i alla fall lärt mig av felet och kommer verkligen inte meta igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har blivit bannad tidigare för c logg, rdm, vdm, mer. Men jag har lärt mig av de misstagen så som jag har gjort med detta och jag har lärt mig av de felen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde verkligen inte ha metat, och istället ha inte metat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte meta och göra bättre ifrån mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes, fattar helt och hållet ifall du nekar för har ju bara varit bannad i 1 tim typ :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka