Ej Antagen Ludde4321/SSF0RSS | Chef-jobb ansökan Rikspolischef. [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SSF0RSS

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Rpc Riks polis Chef ( : mvh frank svensson

Vad heter du i verkligheten? Aa de står ju Ludde Men Ingame e de FRANK SVENSSON!

Vad är ditt användarnamn på discord? ssf0rss

Ange ditt födelsedatum: 14 Mars 2007

När fick du medlemskap på Unive? Någon gång på vintern 2020 körde i ett år sen drog jag och kom tillbaks för ca ett halvår sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har många erfarenheter som polis. Har varit det ett bra tag och tagit mig upp som administration Ledning och Bitr Direktör

Jag blev aldrig av med dessa roller heller utan jag sa upp dem själv, det visar på att jag har kompetens och jag inte heller är rollkär ifall man säger det på de viset. Jag är mogen och bra på att leda och utveckla saker. Jag brinner för Unive kåren och vill se den utvecklas något enormt. Jag själv har utvecklas som person när jag varit med i kåren, Min sociala rp nivå har höjts och jag känner att det är enklare för mig att prata ut och leda när jag har varit satt på den positionen jag var på. Detta vill jag ju såklart föra vidare med mig till andra med.

Jag var ledning i ca 2 månader så jag vet hur saker och ting fungerar. Har även ägt en Fivem Server för länge sedan så vet hur man driver ett community och det har bara gjrot mig starkare som ledare.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Framtida planerna är att utveckla kåren och visa att polisen inte bara är dålig när kriminella rollspelare ser oss. Det finns hundra olika saker som kan utvecklas hos polisen och även mig själv.

En sak som jag tycker borde ske i kåren är en rolig rp upplevelse och se till så alla får rpa. Just nu ser jag särskilda utredningar som ett litet problem för univekåren. Att man blir tagen ur tjänst tycker jag är väldigt tråkigt och det är ingen som vill bli det. Jag vill alltså minska det och se till så folk får rpa mer och ha andra straff än tagen ur tjänst. Om vi tar ett exempel , Måste ha en handledare/YB med sig under en period på dagen för att se till så jobbet sköts snyggt och så det finns någon som kan ge kritik. Under dem flesta SU utredningar så får inte personen chansen att utveckla sig och göra rätt för sig. Därför med ett handledar/YB system så får personen chansen att utveckla sig själv och lära sig av sina misstag.

Sen har jag sätt att polis brukar gilla att köra för egen vinning. Detta accepterar inte jag men det är ett spel och det är så vissa människor gillar att köra. Vad jag tycker lösningen är. E ett färdigt planerat scenario gjort av Polisledningen när man tex går in på olika karaktärer och påbörjar tex en kidnappning i en slö skåpbil för att kunna träna på att köra efter och få stopp på bilen tillslut med tex spikmattor eller en blockning och ABSOLUT INTE PITTNINGAR. Får poliser uppleva detta och träna på det så kan jag lova att biljakter och rp nivån kommer utvecklas hos alla poliser.

Det finns såklart en miljon mer saker som jag vill utveckla men inte kommer på just nu. Men ifall jag blir satt som RPC får jag ju även den informationen och feedbacken vad som behöver utvecklas med kåren och jag kommer göra allt i min makt för utveckla allas rp nivå, göra roliga scenarios, o även ha så kul som möjligt och finnas där som stöd. ( :

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Absolut kommer jag ha tiden. Jag gör inte så mycket på dagarna ändå och jag kommer tillbringa min tid till unives poliskår och finnas där som stöd och motivation. Jag är inte en person som brukar lägga allt arbete i andras händer. " visst det kanske har hänt någon gång men jag gillar att se till så saker blir gjorda.

Jag kan alltid bli nådd på Discord oxå och jag brukar svara inom kort.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka