Accepterad ludde29 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkludde

Icke Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? ludde1904

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Söringer 50

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktärs personlighet som modig, lojal och omtänksam. Hon står alltid upp för sina vänner och är beredd att ta risker för att skydda dem, samtidigt som hon alltid bryr sig om deras känslor och behov.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders Söringer växte upp i en familj där arbete var viktigt. Redan som ung hade han en stor passion för bilar och teknik, vilket gjorde att han började jobba på en lokal bilverkstad. Hans dröm är att bli chef på Mekonomen, där han kan kombinera sin kunskap om bilar med sin förmåga att leda. Han har inga intressen för det kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med att skapa intressanta karaktärer och berättelser som gör spelet roligare. Jag kan också hjälpa till med dialoger och olika scenarier som gör RP mer spännande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man försöker göra spelet roligare för den andra spelaren istället för att bara tänka på att vinna själv. Det handlar om att skapa en bra upplevelse där båda kan ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC ingame och RDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit staff innan så har koll på det mesta

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka