Nekad ludde1904 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkludde

Icke Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? Gurkludde

Vad är ditt Hex:ID 11000013aa3fe70

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Veckodagar 17-22
Hela helger om inget privat kommer ivägen.
Lov olika beroende på hur jobbet ser ut IRL.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag va medlem i över 2 år sen tog jag en paus men är nu tillbaka.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger, kan ej bifoga bild men kan skärmdela vid eventuell intervju.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har många uppgifter för att se till att allt fungerar bra. För det första är servervakten där för att se till att alla spelare följer reglerna. Om någon är otrevlig, fuskar eller bryter mot reglerna, är det servervaktens jobb att ta hand om det. De kan till exempel vara att kicka eller banna av spelaren för en stund

En servervakt RP som en helt vanlig spelare men har vissa fördellar eller "previliger" som gör att denna kan stänga av spelare som inte har på servern att göra och kan därefter anmäla till staff som kan förlänga bannen. En servervakt kan också reviva folk som dör av missklick eller liknande om detta t.ex bromsar ett scenario.

En annan viktig del av att vara servervakt är att hjälpa till att skapa en vänlig och positiv miljö på servern. Servervakten ska vara en bra förebild för andra spelare, vara hjälpsam och rättvis, och se till att alla känner sig välkomna. De ska också vara uppmärksamma på att inga problem eller dåliga beteenden sprider sig på servern.

Sammanfattningsvis handlar det om att servervakten ser till att allt går rätt till, hjälper spelare när de behöver det och skapar en rolig och trygg miljö för alla. Det är ett ansvar, men också en chans att vara en del av något större och hjälpa andra att ha en bra spelupplevelse.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive Roleplay för att jag tycker om att hjälpa till att skapa en bra spelupplevelse för alla. Jag vill vara med och se till att alla följer reglerna och lösa problem som kan dyka upp, så att spelarna kan ha roligt och känna sig trygga.

Det känns också som en chans för mig att ta mer ansvar och utveckla mina ledarskapsförmågor. Som servervakt får jag fatta viktiga beslut som påverkar serverns miljö och hjälper till att hålla ordning. Eftersom jag är engagerad i servern och verkligen gillar den, vill jag ge tillbaka till gemenskapen och vara med och skapa en bra atmosfär.

Jag ser också rollen som ett bra sätt att träffa nya spelare och andra i ledningen. Det skulle ge mig nya kontakter och insikter om hur servern fungerar. Dessutom skulle rollen hjälpa mig att utveckla olika färdigheter, som att hantera konflikter och hjälpa till med tekniska problem.

Summan av kardemumman vill jag bli servervakt för att jag vill bidra till en bättre spelupplevelse, ta ansvar och hjälpa till att skapa en positiv RP.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse handlar om att missbruka sin makt eller ansvar på ett felaktigt sätt. På Unive kan detta hända om någon, som en servervakt, använder sin roll för att göra orättvisa saker.

Korruption betyder att servervakten använder sin position för att få fördelar för sig själv eller sina vänner. Till exempel kan en servervakt ignorera när en vän bryter mot reglerna eller ge dem fördelar som andra inte får. Det kan också vara att ta emot något för att göra något som inte är rätt, som att låta en spelare fuska i utbyte mot något.

Abuse handlar om att en servervakt missbrukar sin makt för att behandla andra spelare orättvist eller på ett dåligt sätt. Det kan vara att ge varningar eller stänga av spelare utan anledning eller t.ex reviva sig själv för man inte orkar RP död. En servervakt kan också ändra på saker i spelet för att få ett eget övertag eller för att straffa andra utan att det är rättvist.

Både korruption och abuse skadar gemenskapen på servern och gör att spelarna inte känner sig trygga eller rättvist behandlade. Det är därför viktigt att servervakter alltid är rättvisa, hjälper spelarna och ser till att alla följer reglerna på ett bra sätt.

Nekad.

Anledning: Du behöver ha haft medlemsrollen i 30 dagar (Du fick den 2025-01-26).

Du får ansöka igen 2025-02-26.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka