Nekad ludde14 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde14

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? LUDVIG

Vad är ditt discord namn? ludvig141, röd profilbild

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan abodi, han är född 2000, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänktsam, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jan abodi kommer ifrån en familj där han fick otroligt mycket kärlek och lärde sig i tidig ålder hur man ska bete sig framför andra och att man ska behandla tjejer extra bra. Jan abodi älskar livet och vill börja jobba på postnord, Han vet dock inte vad han vill bli i framtiden men kanske ändrar han sin väg och blir kriminell för att köpa droger och vapen. men han vet inte vad han vill bli men han kanske ändrar sin väg och blir polis för att stoppa det kriminella våldet och hotet i samhället, vem vet...................

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och roliga minnen, kommer även bidra med utvecklade och roliga scenarion för motpartenern och mig. kommer rpa bra som fan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha det roligt på serven och inte bara 1 person så det blir tråkig rp för dom med. Om man handlar i ett scenario ska man alltid göra så båda har roligt och inte göra några regelbrott då kommer rpn uppskattas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? yes, när jag pratade ooc, har lärt mig att prata realistiskt eftersom det blir då roligare för mig och andra. Även att rpn blir bättre och det gör på ett sätt att unive utvecklas för alla som rpar dom gör det helt rätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait, Vdm, rdm. Jag vet även vad alla grundregler betyder

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope!

Vad är ditt namn i verkligheten? LUDVIG

Vad är ditt discord namn? ludvig141, röd profilbild

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan abodi, han är född 2000, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänktsam, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jan abodi kommer ifrån en familj där han fick otroligt mycket kärlek och lärde sig i tidig ålder hur man ska bete sig framför andra och att man ska behandla tjejer extra bra. Jan abodi älskar livet och vill börja jobba på postnord, Han vet dock inte vad han vill bli i framtiden men kanske ändrar han sin väg och blir kriminell för att köpa droger och vapen. men han vet inte vad han vill bli men han kanske ändrar sin väg och blir polis för att stoppa det kriminella våldet och hotet i samhället sen ska jag rpa mig därifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och roliga minnen, kommer även bidra med utvecklade och roliga scenarion för motpartenern och mig. kommer rpa bra som fan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha det roligt på serven och inte bara 1 person så det blir tråkig rp för dom med. Om man handlar i ett scenario ska man alltid göra så båda har roligt och inte göra några regelbrott då kommer rpn uppskattas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? yes, när jag pratade ooc, har lärt mig att prata realistiskt eftersom det blir då roligare för mig och andra. Även att rpn blir bättre och det gör på ett sätt att unive utvecklas för alla som rpar dom gör det helt rätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait, Vdm, rdm. Jag vet även vad alla grundregler betyder

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope!

Nekad ansökan
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka