Accepterad ludde14 | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde14

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludvig1410

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan abodi är 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Intelligent, snäll och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan abodi föddes i en familj där han fick otroligt mycket kärlek och han fick veta i tidig ålder hur man ska bete sig mot andra och speciellt hur man ska behandla kvinnor, han vet ej vad han vill bli i framtiden men han funderar att bli polis för att stoppa dem kriminella eller så ändrar han sin väg och bli rkriminell för att ha en bra rollspels förmåga och ha en bra social rp vem vet……

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med flera saker till serverns rp, exempel ha en bra social rp och att jag inte ska bryta på reglerna, jag kan även bidra med att om någon begår ett regelbrott så hoppar jag support för att säga vad som har hänt och då kan staffsen ta en beslut vad dem ska göra, jag kan även bidra med flera saker exempelvis att jag har bra rp när jag och andra är med i scenarios, jag kan även bidra med andra fler saker till serverns rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innnebär att man inte bara ska spela för sitt eget utan att man ska spela för motparten och det innebär att man inte bara själv ska vinna utan motparten också ska vinna och även att scenarion ska ha hög rp nivå och att andra kan vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag c-loggade under scenario och jag harlärt mig att man inte ska v logga under scenario för det kan man inte göra i verkligheten och att det förstör scenarion

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Kan alla grundregler och alla regler, social rp, fear rp, copbait, sunt förnuft, poor rp, meta gaming, powergaming m.m

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så behöver du ha ett gilltigt födelsedatum.

Du har 24 timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka