Nekad ludde131313131313 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde131313131313

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Göran

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Namn: Göran Lindström

Ålder: 35 år

Bakgrund: Uppvuxen i en mångkulturell förort, arbetar som IT-konsult. Känner sig instängd i det monotona kontorslivet och längtar efter äventyr.

Känslor: Driven av en intensiv längtan efter frihet och kreativ frustration. Söker efter meningsfullhet och förändring i livet.

Intressen: Älskar friluftsliv med vandring och camping. Entusiastisk fotograf som gärna dokumenterar sina äventyr. Intresserad av olika kulturer och språk, samt hobbyprogrammering. Drömmer om att skapa ett mer spännande och äventyrligt l

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Göran Lindström, en IT-konsult och äventyrsentusiast, kan jag bidra med en mångsidig och engagerande karaktär till serverns RP. Göran är inte bara skicklig inom teknik, vilket kan vara användbart för olika intriger och uppdrag, utan han har också en passion för friluftsliv och äventyr. Detta skapar många möjligheter för interaktion med andra rollspelskaraktärer, skapa berättelser och delta i olika händelser på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario inom rollspel innebär att spelaren agerar och tar beslut med målet att skapa en intressant och givande berättelse, även om det innebär att deras egen karaktär eller grupp inte vinner i traditionell mening. Det är en form av samarbetsinriktat och berättande tillvägagångssätt där spelarna fokuserar på att skapa en engagerande narrativ istället för att enbart sträva efter seger eller dominans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel: SuntFörnuft, RDM, VDM, Copbait, FearRP, Metagaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat på väldigt många olika servrar men jag känner att jag vill byta till lite bättre servrar och öka min SocialRP detta för att alla andra servrar är väldigt "Shoot and Loot" samt att det inte är så jätte bra SocialRP.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt lugn person och tycker att det ska va rättvist för alla!

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Samt hittar ej dc

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka