Nekad Ludde12345 | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ludde12345

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludde12

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2012

Berätta om din karaktär. min karaktär heter LuddeZz fagerström han är 37 år gammal och har ADHD. han har jobbat ett tag inom en industri som kallas för solsystem i en annan stad som heter stockholm. Men han är sugen på att prova på något nytt så han bestämde sig för att flytta till staden Unive för att få ett miljöombyte och prova på att hitta ett annat jobb. Han gillar att prata mycket och så är han bestämd och kan följa order bra och följa regler. Han gillar verkligen bilar han tycker dem är så fantastiska. Han har bott i staden Unive i ungefär två veckor och han trivs väldigt bra och har en bra känsla av sitt nya kapitel i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att det blir kul för alla inte bara att en har kul utan båda parterna. och att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om servern och sa att jag skulle börja med rp. jag och min kompis har haft jätte kul detta är verkligen den bästa svenska rp servern

Senast ändrad:
Tillbaka