Nekad Ludde123 | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RS.Ludde

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039222219/

Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludde#2300

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Emil Falk föddes 1993-08-23 i Sverige. Han flyttade hemifrån vid 19 år ålder efter han fick körkort och egen lägenhet av sin föräldrar. Från han var runt 5 år har han älskat allt om bilar. Han drömde om att hjälpa folket med bilar lite som en assistant på vägarna som falk eller mekonom.

Emil flyttade till Unive för inte så länge sen. Nu vill han skaffa “licens” för att få tillstånd att jobba som mekonom. Han har även fått snygga bilar samt nya kompisar. Han gillar franska bilmärket “bugatti”. Han äger faktiskt redan en då hans vänner gav han lite presenter när han flyttade till Unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på denna servern väldigt mycket sen mina kompisar sa att jag skulle spela med dem. Jag har spelat FiveM hela veckan med bara mina kompisar och bara på Unive. Jag älskar denna server för att jag har inte spelat någon annan server ens bara denna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker denna server behöver flera inom vissa jobb. Mina kompisar och jag har bara spelat på denna servern. Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker denna server behöver flera inom vissa jobb. Jag vill testa och jobba som securitas som ett exempel eller kanske mekonomen. Mitt mål är att alla ska känna sig trygga i staden där det kan finnas kriminella på vissa ställen.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började spela och sen joinade jag och nu spelar jag bara med dem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rollspela så mycket som möjligt på denna server med de bästa personerna och de bästa jobben. Jag vill att man ska kunna spela på servern utan att bli skjuten ( rdm ), bli påkörd ( vdm ) eller att bli failrp:ad på. Jag har blivit de några gånger.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat bara på denna servern sedan mina kompisar sa att jag skulle spela med dem. och jag har 91 timmar på just denna server

Tillbaka