Nekad Ludde123 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RS.Ludde

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039222219/

Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludde#2300

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter johan falk och är född 1989 03 28 i en stad som heter köping utan för unive när johan var 5 år gammal var hans pappa polis och johan tyckte det var spännande och sitta med runt matbordet på kvällarna när han pappa patrik kom hem och berätade vad som hade hade hänt idag på jobbet och johan satt tyst brevid och lysnade någa och det gick några år till och med tills johan var 14 och skulle skaffa sommar jobb på komunen han jobbade där hela sommaren och trivdes men en dag vaknade johan som i en helt vanlig dag och han gick ner åt sin furukost och sen cyklade till jobbet han skulle ränsa ogräs på en kyrko gård han jobbade från 09-12 sen skulle han ta rast han åt stuvade mackaroner eftersom det var hans favo mat efter han hade ätit började han arbeta igen och klockan var 18 när han skulle sluta det började skymma eftersom det var sen sommar och solen inte var uppe lika länge kan skulle gå till sin cykel och låsa upp den men då såg han att kedjan hade låsnat och han gick ner på huck och skulle fixa den men plötsligt då fick han höra ett praslande ljud i busken brevid han trodde att det var ett djur och brydde sig inte mer om den saken han hoppade på sin cykel och började cykla men då dyker det upp 3 gärning men igenom häcken och börjar hota johan och han blir såklart rädd och fråga vad han gjort men dom bara säga ‘’lägg dig ner och var tyst’’ han gör som dom säger och dom tar han mobil och kontanter som han har på sig sen sticker dom utan och säga ett ord han ligger kvar på marken en stund eftersom han är i tjock han ringer sin pappa och hans pappa kommer med sina koleger direckt johan får åka in till polis huset och förklara vad som hänt man polisen gjorde ingenting även om hans pappa var gruppchef och beödrade dom att göra det men inget hände..... sen den dagen har johan viljat jobba som polis och bekämpa brottsligheten så ingen behöver råka ut för samma sak som han och johans favorit färg är såklart blå.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistand, jag kommer bidra med bra och hög RP nivå och jag har nu spelat på denna server i 3veckor nu och jag har 106 timmar på den och ja jag skulle kunna säga att jag är erfaren från mina kompisar eftersom dom spelat innan och dom har lärt mig saker T.ex hur allt fungerrar i unives rp server och ja det är nog det mesta varför jag skulle vilja bli whitelistad på denna roleplay server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja jag skulle vilja bli whitelistad på denna server för att jag skulle vilja ansöka till polismyndigheten så jag skulle kunna jobba som polis om jag skulle bli wlad och ansöka till polismyndigheten så skulle jag vilja jobba som G.S.I som i johoan falk lixom vara en spjut spets inom grov kriminalitet och vara med på razzior och tillslag och jag skulle vilja vara chef över den gruppen och styra allt inom den kertsen så jag hittar någon ingame som vill vara med på min ide och skapa en sådan grupp. Men om jag inte skulle få det skulle jag vilja jobba som trafik polis och jobba på vägarna och stoppa sådan som kör förfort och annars skulle jag vilja vara civilare eller spanare för jag tycker det värkar spännande.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar sa att jag skulle börja köra roleplay och dom rekomenderade unive rp servcer så jag testade den och nu tycker jag det är det bästa kört

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och kunna köra roleplay på en hör nivå och samtidigt t ha kul med medspelare i serven och samt utveklas inom mitt roleplay kunskap

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte för tillfället och kommer nog inte göra på ett bra tag häller eftersom jag kör bara på unive
 
Tillbaka
Top