Accepterad Ludde123 | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RS.Ludde

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199039222219/

Ditt Hex-ID: 1100001404f91cb

Vad är din discord tagg? Ludde#2300

Vem var det som bannade dig? ooc ig

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för ooc ig retarden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle åka och fixa min bil hos meckonomen och när kan fixade den satt min kompis och lät i discord så jag inte kunde höra vad mecko killen sa. då sa jag ¨tyst dig mongo¨till han och jag råkade trycka in pusch to talk knapen och råka säga det till mecko killen som fixade min bil och det var absolut inte till han utan till min kompis i discord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju jag som gorde felet men det var ju en olycka det var inte meningen att säga det i serven

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inga från tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt det men pusch to talk in hållen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag kommer vårda mitt språk även om jag pratar i discord eller i fivem

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka