Nekad Ludde123 | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198369022282/

Ditt Hex-ID: 1100001185d214a

Vad är din discord tagg? Cryptix#3521

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att nizze valde att banna mig för att jag revvade folk som dog när vi hade slagsmål på yachten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade fest på någons båt och då lyssnade vi på musik sen så badade vi en stund och efter det kom någon på ideen att vi skulle upp på yachten och då så börjar folk sloss och då så skriker folk i mitt öra att jag ska ressa för dom dog tydligen i slagsmålet. Och då kände jag att om jag inte revva dom så kommer dom att bli sura. men nu har jag lärt att inte abusa mina perms även hur mycket dom skriker i mina öron på att jag ska revva dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut ingen felaktig ban jag tycker att nizze gjorde rätt när han bannade mig det var bara jag som gjorde fel men nu har jag lärt mig att det blir så tråkig rp när man revivar folk.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det jag har lärt mig av bannsen är det som jag har blivit bannad på så t.ex om jag har blivit bannad för copbait så har jag försökt att ta avstånd från polisen och köra så lagligt och så bra rp som möjligt och samma ska med andra anvsängingar jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda var att inte ressa folk som dog men det var lite svårt efersom folk skrek i mitt öra resa ressa ressa så jag hade typ inget val för dom var tydligen skit sura på mig men nu vet jag att jag alldrig ska abusa mina perms igen eftersom att det blir ingen bra rp av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det jag har lärt mig är att höja min rp till 100% och alldrig mer lalla och abusa mina perms jag kommer alldrig mer vara servervakt eller högre uppsatt för jag förtjänar nog inte att bli högre uppsatt då jag har blivit bannad för att jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Att ständigt hålla på och döda och ressa spelare är och klassas som abuse av servervakt. Sen också tycker jag du bör läsa om reglerna någon gång och sen tycker jag dessutom att du utvecklar överklagan och visar mer förståelse över saker som verkligen var fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka