Nekad Ludde123 | Ban överklagan [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RS.Ludde

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199039222219/

Ditt Hex-ID: 1100001404f91cb

Vad är din discord tagg? Ludde#2300

Vem var det som bannade dig? emilia

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan tro för att jag satt med min kompis irl och pratade det blir ju en slags ooc tror jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil till där man plockar valmo blomor och helt plöstligt bara stängdes spelet ner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju jag som gjorde fel men det var ju inte med mening

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. råkade säga mongo till en meckonom kille men det var min vän i dc som satt och sjöng när jag skulle betala så jag blev lite arg och sa mongo men pusch to talk knappen i hållen så jag råka säga det till han som lagade min bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha tänkt på att inte prata rätt ut med pusch to talk inne så det kan ju lätt bli att någon missuppfattar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut jag ska tänka på vad jag säger så att jag inte blir avstängd igen och att det blir en missuppfattning

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka