Ludde123 | Ansökan till Support [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RS.Ludde

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? RS.Ludde#6969

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu när det är sommar lov så blir det nästan hela tiden men annars ser det ut så här:
10.00-01-00nästan hela dagarna då jag inte ska iväg eller någonting men annars kommer jag informera någon innan om jag ska vara borta ett längre tag:)

Berätta om dig själv Jag heter Ludvig (Ludde) jag är 13 år och föddes i Eksjö och bor i Tranås min mamma och pappa är skjilda och bor varanan vecka hos pappa andra hos mamma jag skulle beskriva mig själv som en glad och schyst kille men kanske lite svårt att sitta still ibland men fram för datorn går det ju bra så klart. Jag tycker om att spela väldigt mycket och har ett intrese för att bygga datorer nu kanske det låter som jag bygger datorer varje dag men så är det inte men jag är bara väldigt intreserad av tekonogi och datorer då. Och sen har jag även ett intrese för poliser och juridik alltså polismyndigheten eller advokat och detta är även något jag planerar som att försöka komma in på en sådan linje när jag blir äldre. Men tillbaka till hur jag skulle beskriva mig själv ja som sagt skulle jag säga att jag är glad och schyst kille men kanske lite svårt att sitta still ibland och sen skulle jag säga att jag är rätt så målmedveten och vet vad jag har för mål här i livet även om jag är så ung då. Och jag tränar tränar även thaib

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag skulle ha blivit staff så skulle jag fokusera på att ta emot /reports eller /help pga av att det är många staffs som ser dom men bara inte tar emot dom. Jag vill även delta med att åka runt i noclip då jag har tid och få bort så många lallare som möjligt. Hittils har staffs gjort ett bra jobb med att få bort dom men det finns alltid någonting man missar. Samt ska jag sitta i support rummen och ta in folk som behöver hjälp. Att studera alla regler är jättebra för att om någon kommer in och frågar någonting så ska inte jag sitta som ett frågetecken och inte veta vad jag ska svara. Liksom jag är support av en anledning men om man skulle få svårigheter är de ba att fråga en annan support om hjälp eller högre människor.

Hur länge har du spelat på Unive? ca3månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support är alla deltagare i unive. Att kunna hjälpa till att få styr på allt dåligt som händer i servern. Att vara support måste inte vara lätt men efter ett tag så blir det lätt och då kan man hjäpa folk med deras önskemål. Samt på unive är det typ 330 spelare online typ och alla av dom rp:ar inte enligt reglerna och djag vill att 100% av dom ska göra det. Men det funkar inte för att hela tiden så kommer det in nytt folk som helt enkelt vill förstöra för andra och dom ska bort. Att abuse mina perms är ytterst mot reglerna även fast jag hat sett många support lalla runt i noclip och störa under scenarion med flit och det tycker jag är bara allmänt tråkigt att göra, Men svaret på frågan är för att hjälpa till och framgå med ett gott exempel för andra medborgare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag skulle kunna bidra med är att ta emot så många /reports som möjligt för att så många viktiga saker häder där som att nån rapoterar in att det är en kille som åker runt och lallar eller att nån begår fearRP sånna saker som många inte orkar ta upp i dc eller har möjlighet att filma in och skicka så vill jag bidra med att vara där så snabt som möjligt. Inte bara det utom jag kommer vara som en vanlig support och ta emot Väntar på support samtal för att kunna hjälpa folk på det sättet. Om jag blir support kommer ag fortfarande att rpa som vanligt men istället för att rpa till 100% så tar jag in att hjälpa till i support där också. För att jag känner om jag vill ha så bra upplevelse av Unive måsta jag få in båda

Har du några tidigare erfarenheter? nja jag kan inte säga nej men inte ja häller då jag har bra erfarenhet vad supporten gör eftersom jag har hafft många kompisar som vart eller är support men enligt mej så nej jag har inga erfarenheter

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan inte så mycket men

/sqlban (bannar killen man skriver id på samt anledning och tid)
/toggleid (her på så att man ser alla id inom en kort radie)
/togglename (gör så att man ser personens namn)
/sqlbanoffline (hex id osv) (bannar en kille som är offline och då måste man få steamId från logs så man kan få hexID)
/setjob (ger en person ett job t.e.x /setjob 329 (jobb)
/goto (går till personen man skirver id på)
/tpm /gå till din waypoint på mappen)
/bring (tar personen till din position)
/ooc ( Talar i OOC chatten där alla medborgar kan se)
/skin (ger persone skin som man skriver id på)
/spec (specar den personen man har skrivit id på)
/revive (ger personen revive som man har skrivit id på)
/kick (kickar personen om dom gör något litet fel som att ha buggade kläder eller lall kläder osv)
/sqlunban (unbannar någon som har fått sin överklagan godkänd eller som man bannade fel vilket är något man ytters inte sa göra)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag skulle säga att jag har det jätte lätt för mig att lära mig staff relaterande saker. Liksom hela principen av att vara staff är ganska lätt att förstå.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag kör bara på unive och kommer nog göra det är riktigt bra tag eftersom det är den seriösaste serven jag kört på

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inga frågor eller någonting

-rep tycker du kan utveckla
Har du något tips på vad jag skulle kunna utveckla för tycke själv att det är ej rätt så bra ansökan då det inte handlar om hur mycket man skriver du handlar om hur man svarar på frågorna och vad man svara. Men annars får du gärna komma med tipps eller liknade, Tach för sin påminnelse MVH Ludde

Har du något tips på vad jag skulle kunna utveckla för tycke själv att det är ej rätt så bra ansökan då det inte handlar om hur mycket man skriver du handlar om hur man svarar på frågorna och vad man svara. Men annars får du gärna komma med tipps eller liknade, Tach för sin påminnelse MVH Ludde
vad du skulle göra om du blev staff och om du skriver en lång text med bra inneh¨ll så blir det ännu bättre chanser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka