Ludde123 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RS.Ludde

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? Ludde#2300

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar

15.00-18.00

20.00-23.00

Tisdagar

14.00-22.00

Onsdagar

15.00-18.00

20.00-23.00

Torsdagar

14-22.00

Fredagar

16.00-18.00

20.00-02.00

Helger/lördag söndag

10.00-02.00 (inte i sträck så kan ta någon paus ibland)

09.00-23.00 (inte i sträck så kan ta någon paus ibland)

Jag kan inte säga några exakta tider så eftersom jag går i skolan och pluggar så men mellan dessa tider kommer jag försöka vara inne (hoppas det är okej)

Berätta om dig själv Jag heter Ludvig (Ludde) jag är 13 år och föddes i Eksjö och bor i Tranås min mamma och pappa är skjilda och bor varanan vecka hos pappa andra hos mamma jag skulle beskriva mig själv som en glad och schyst kille men kanske lite svårt att sitta still ibland men fram för datorn går det ju bra så klart. Jag tycker om att spela väldigt mycket och har ett intrese för att bygga datorer nu kanske det låter som jag bygger datorer varje dag men så är det inte men jag är bara väldigt intreserad av tekonogi och datorer då. Och sen har jag även ett intrese för poliser och juridik alltså polismyndigheten eller advokat och detta är även något jag planerar som att försöka komma in på en sådan linje när jag blir äldre. Men tillbaka till hur jag skulle beskriva mig själv ja som sagt skulle jag säga att jag är glad och schyst kille men kanske lite svårt att sitta still ibland och sen skulle jag säga att jag är rätt så målmedveten och vet vad jag har för mål här i livet även om jag är så ung då. Och jag tränar tränar även thaiboxning/muaythai och det för jag måndagar, onsdagar, fredagar, söndagar och det har jag tränat nu snart i 1och ett halft år och skulle säga att jag är väldigt bra på det om jag får säga det själv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att alla följde reglerna och om dom har frågar så skulle jag såklart försöka att svara så bra jag kan och hoppas att jag kommer hjälpa dom med det problemet eller fråga dom har. Och jag skulle somsagt vara väldigt aktiv jag har alltid 2 skärmar igång med discord på ena och spel på andra så om jag ser någon t.ex i väntar i support kommer jag alltid vara så snabb jag kan för att hjälpa den personen. Och om jag ser någon göra fel så kommer jag faktiskt gör så här jag ber dom att komma in i väntar i support så jag kan prata om det som hänt så jag får deras verison också men jag kommer ju själv klart vita åtgärder av händelsen och stänga av denna person från serven ett tag men det beror på hur grovt det var. Och som support känner jag att det står ett högt krav på mig och jag kommer se till att alla blir nöjda och att dom får ett trevligt bemötade av servern och då hoppas att dom kommer bli glada och nöjad och då är jag glad. Och som support kommer jag även hjälpa till med att höja rp nivån på serven eller något mer som som skulle behövas förbättras så kommer jag alltid göra vad som krävs för att försöka fixa det problemet

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive runt 2 månader det kanske inte låter mycket eftersom det faktiskt inte är det men jag skulle säga att jag har bra med erfareter.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Ja jag skulle vilja bli support för jag vill hjälpa folk med deras frågor och problem med mera. Men samt jag vill faktisk bli något av serven om man uttrycker sig så men jag vill bidra med något och då föll tanken på support och ja jag tänkte varför inte. Och sen är det mer grejer också det är att jag skulle vilja dra ner på lallare även om serven har ett minimerat antal av dom men jag skulle vilja vara med att fixa det problemet. Och sen är jag även provanstäld hos polisen och då jag har mött på väldigt många som copbaitar eller combait loggar för att slippa långa straff eller att dom vill reta polisen och vill att vi ska bli arga och det vill jag samt också vara med och påverka detta och jag som polis kommer nog vara med att påverka copbaiting och lall en hel del tror jag eftersom det är något jag möter på varje dag.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? eftersom jag är glad och schyst tror jag att jog kommer bidra med positvitet till serven och sånt är alltid bra. och sen skulle jag bidra med många andra olika grejer som t.ex att kunna höja rp nivån ig fast den redan är bra finns det alltid någonting att förbättra och jag tror jag klarar av sådana grejer och sen vill jag faktisk till lägga även om jag är så ung som jag är alltså 13år skulle jag säga att jag är väldigt mogen och trevlig så ja jag kommer kunna bidra till att unive blir en bättre plats tror jag. och sen skulle jag självklart banna folk som gör fel och bryter mot reglerna och om dom bryter mot reglerna hör inte hemma på serven. och jag sitter ofta och typ inte gör något vid dator när jag inte spelar då och jag känner att jag kommer ha tid till att hjälpa folk då och kommer lösa deras problem eller frågor

Har du några tidigare erfarenheter? nja jag skulle säga att jag har lite erfarenheter asså jag är rätt bra på att prata och hjälpa folk med grejer men annars inte så mycket men har mycket motivation till detta så tror det han hjälpa mig också

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv tar bort bilen närmast dig

/sqlunban (Hexid) man unbannar någon
/sqlban (ID) (TID) och (anledning)

/setjob (ID) man ger någon deras jobb eller ett jobb

/kick (ID) man sparkar någon från servern

/giveweapon. (ID) och vapnet

/giveitem (ID) och det personen ska ha

/clearinventory (ID) man gör så deras saker försvinner.

/spec (du specar en specifik person typ)

/noclip (du flyger runder onsynligt)

/tpm (tpar till sin marker)

/bring (ID) (man tpar en person till dig)

Finns nog många mer men tror att dom här är dom jag kommer använda

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga att jag har jag lär min alltså väldigt snabbt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte för tillfället hoppas bara jag får rollen och ansvaret för tror jag klarar det. PS kan vara några stav fel i texten hoppas det inte gör något

Senast ändrad:
+Rep bra ansökan och jag tror han kommer göra ett bra jobb som support

Tillbaka