Accepterad Ludde123 | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RS.Ludde

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Vad heter du på discord? RS.Ludde#2300

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är snart sommarlov kommer det bli mycket spelande men skulle säga att jag kommer spela mellan
Måndagar-söndagar12:00-04:00
Och sen hoppas jag att ni förstår att jag inte kommer sitta 12:00-04:00 utan att inte ta någon paus men jag kommer vara till gänglig under dom tiderna

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader (ca 200timmar på unive)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer vara aktiv och om jag ser en klumpmässa av folk så kommer jag hålla koll på det så att ingen lallar. Jag kommer ocksp att vara på "greenzones" såsom mekonomen och kolla om det är något som slår eller helt enkelt bara lallar runt. Jag har sett massa fordon runt i staden där de har legat där i timamr och ingen tar dem. Jag vill "/dv" de fordon så att det blir bättre. Jag kommer sparka/banna folk som inte sköter sig och bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att kunna se till så att alla rollspelar som dom ska och inte bryter mot reglerna. Eftersom denna server ger så mycket åt oss så vill jag se till och ge tillbaks genom att underlätta för staffsen. Alla ska ha rätt att rollspela utan att behöva bli nedslagen av någon som lallar eller krocka med någon bil som står övergiven på motorvägen. Jag vill vara med i projektet göra unive till en bättre plats helt enkelt. Okej sen rpar jag dom Krim och driver även ett gäng som jag är vice boss över och det kommer ofta fram folk som lallar och jag önskar att jag kunde säga till dom eller kicka dom

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna bidra med mycket efter som att jag är uppe sena nätter och långa dagar jag kommer kuna hjälpa staden med mycket till exempel att dva bilar så högre staff sliper göra det jag kommer kunna förbättra rp med att kicka folk på fängelset txe om dom ej beter sig efter som att det är många som ej kan bete sig där och det tycker jag är dåligt då det är ett fengelse och jag kommer bidra med mycket skratt och glädje i staden då jag är en positiv person och kommer altid va trevlig mot alla jag än möter och kommer er alltid va det jag kommer också kunna exempelvis när man spawna död på torget och oftast blir lotad har hänt mig många gånger då jag har förlorat saker för flera miljoner som vapen osv så jag vet hur jobbigt det är så kommer försöka att reva dom så snabbt som möjligt för då slipper supports och högre sitta i support och ta människor som är sura för att ha förlorat saker.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att just nu är jag vice boss över ett gäng som heter the fellas och under dom veckorna jag varit med i gänget har jag märkt att många folk inte spelar via suntförnuft och inte fear rp och inte värnar om sitt liv när dom där under vapen hot och med mera,(dom står lixom bara där och spelar coola och rpar inte rädda när dom har en colt eller något liknade riktat mot deras huvud och det tycker jag blir tråkigt rp för mig och mitt gäng osv. Och det är det jag vill vara med och bidra till alltså att folk spelar via suntförnuft och fear rp, men självklart är alla regler lika viktiga och följa men det är dom reglerna jag har sätt flest bryta mot.

Varför vill du bli servervakt? för jag vill bort med dem som bryter reglerna och hjälpa unive att bli en så bra server som det finns och hjälpa folk och höja rp nivån på severn och jag vill att det ska bli mindre folk som bryter reglerna och fler som följer reglerna och känna att jag bidrar till något bra som hjälper servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kick (ID) /id /revive (ID) /svban (ID) /dv /ooc /sv /freeze de flesta kan jag dv- tar bort bilar /svban = bannar personen i 30 min. /revive - revivar någon om det har hänt en glitch. /toggleid /togglename

Är du whitelistad på serven? Ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivet bannad för ooc och halv ooc för när jag började spela på unive så läste jag inte igenom reglerna ordentligt och läste inte vad dom inne bor så jag blev bannad ett antal gånger för ooc då, och sen fick jag en ban för suntförnuft och Krim utan Krim roll och meta gaming och den vad den bannen som lärde mig en riktigt stor läxa och det var även den som fick mig att nu ansöka till sv för jag vill inte att andra begår ett sånt misstag som mig men ja, det gick till såhär, jag och mina kompisar hade en 6x6 och tycket vi var coola som hade baseboll trä och alla hade lika kläder och vi bestämde oss för att gå och kaxa mot en kille vid en macka och han skrev i ooc chatten att han var sv och vi blev ju rädda haha och vi stack där ifrån och det var ju då det blev meta och sen suntförnuft för att vi bara gick fram till en kille och började kaxa men som sagt det var den bannen som lärde mig en läxa och hur man rpa och jag skulle säga att jag är bra på att rpa nu förtiden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka