Nekad ludde12 | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig_2#5476

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad och 3 veckor

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? o jag kommer utveckla räddningstjänsten på många sätt t.ex. jag kommer ha folk som är i lokalen som åker på larm och jag kommer ha folk som bara åker runt också och åker på larm och åker runt och kollar till i staden mycket, och jag kommer försöka få upp aktiviteten inom yrket genom att försöka ta många utbildningar och ta intervjuer typ hela tiden. och jag kommer hålla koll mycket på hur dem högt uppsatta jobbar på och om dem jobbar på bra så kommer jag att försöka få en person till btr.chef då jag behöver lite hjälp och styra upp yrket och inte helt på egen hand. Jag kommer att försöka hålla många grundutbildningar och sjukvårds utb osv. Och jag kommer hålla koll mycket i dc och ig hur folk jobbar på osv, jag kommer också att hålla koll mycket på rpen inom yrket och försöka få så bra rp som möjligt. Jag kommer försöka hålla koll på om någon begår tjänstefel eller något annat och jag kommer kräva att om någon ser någon göra tjänstefel så vill jag att dem säger det till någon högt uppsatt. och sen kommer jag nog komma på massor av fler framtidsplaner.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ag har varit det sen innan och jag älskade yrket jag har kört på andra blåljus servar och varit högt uppsatt inom räddningstjänsten så jag kan jävligt mycket. . Jag kan alla prios och vet vad man gör som räddningstjänsten. Jag vet vilka verktyg det använder och när det använder på olika situationer. Jag har även varit räddningstjänst innan men inte chef. Det gick ganska bra men tillslut så slutade jag. Dock så kommer jag inte ihåg varför. Här är några exempel på det vi kommer göra och vad jag själv vet inom Räddningstjänsten. Räddningstjänsten avses deras jobb skydd mot olyckor de räddningsinsatser som staten eller kommunerna ska ansvara för vid olyckor och överhängande fara för olyckor för att hindra och begränsa skador på människor, egendom och miljön.Fjällräddningstjänst – Polisen Flygräddningstjänst och Sjöräddningstjänst – Sjöfartsverket Efterforskning av personer i annat fall – Polisen (Efterforskning av personer som försvunnit på annan plats än vad som omfattas av fjäll-, flyg- eller sjöräddning.) Miljöräddningstjänst till sjöss – Kustbevakningen Räddningstjänst vid utsläpp av radioaktiva ämnen – Länsstyrelsen--.Räddningstjänstens uppgift är att förebygga olyckor och begränsa skadorna när de inträffar. Detta kommer vi även hålla på med--brandbekämpning, trafikolyckor, dykolyckor, storskalig oljebrandsläckning, släckning av skogsbrand och insatser vid kemikalieolyckor.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara online kanske 6-7 timmar om dagen. men jag är mest online på kvällarna. Då jag inte har något bättre för mig. Men på skoldagar kommer jag kunna vara aktiv kanske 4-5 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka