Nekad ludde12 | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig_2#5476

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill bli antagen så jag kan bli RTJ chef för att kunna utveckla min rp till max. för att jag vill jobba på ett sånt roligt jobb de är ju kul på Rtj jag har ju även vänner som jobbar på RTJ,Jag vill att samhället blir tryggare inga bil olyckor och bränder vid t.ex bilar/lastbilar, och att det finns några som är i tjänst när det behövs, jag vill även bli chef då jag ska utveckla Rtj till max, ha så roliga utb som möjligt och ha så kul med alla som jobbar där! jag vill även bli RTJ Chef då jag har mycket erfarenheter inom RTJ och SJV så kan rpa med /me /sme och alla andra commandon! Jag kommer kunna få tillbaka RTJ som det var innan jobbet halvt dog jag kommer ansälla folk som har tid och lust med att jobba på Räddningstjänsten! Jag kommer även utveckla räddningstjänsten med att ha sån bra rp och ha folk som kan rpa och inte lallare som går runt och inte jobbar! jag vill även ha en go rp med SJV och Polisen och mina anställda! och kanske försöka få så det blir bättre rp inom RTJ

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har alltid sen jag var liten gillat att rädda månniskor på ett eller annnat sätt som man gör i brandkåren oavsett om personen tappat medventandet, fastnat eller någon är utsatt för fara med eld eller något annat. just nu har jag jobbat som securitas och polis så jag vet vad t.e.x radio diceplin är och massa annat som är viktigt inom denna branshen. om många t.e.x kommer fram till mig och fragar en massa efter som jag är brandkår då i detta fall så hanterar jag situaiton bra och jag hanterar stress bra också som kan va bra att kunna när man jobbar inom brandkåren. jag har även jobbat inom sjuk vården som man ibland inom brandkåren får hjälpa folk genom HLR så det kan vara bra att kunna.. när jag har jobat som polis i denna stad så klarade jag hela 4 utbildiningar. jag var en väldigt aktiv och lojal person i miit arbete. Jag fick väldigt mycket beröm för mitt jobb. och jag fick även beröm för jag hade en bra RP nivå på mitt polis RP:ande. jag ha jobbat inom brandkåren i många andra städer och har varit hög uppsatt som högst har jag varit chef sedan flyttade jag till denna stad och vill bli det igen. jag har varit utbildad till allt nästan kanske finns någon då grej som jag ej varit utbildad till innan inom brandkårern

Hur ofta kommer du vara inne? Lovdagar:

Måndag 13:00 - 00:00
Tisdag 13:00 - 00:00
Onsdag 13:00 - 00:00
Torsdag 13:00 - 00:00
Fredag 13:00 - 00:00
Lördag 13:00 - 00:00
Söndag 13:00 - 00:00/beror på om det är skola dan efter är det det då 21:00

Skoldagar:

Måndag 17:00 - 21:00
Tisdag 17:00 - 21:00
Onsdag 15:00 - 21:00