Dubbelpost ludde12 | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig_2#5476

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? 3 veckor och 4 dagar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utv jobbet med att vi kommer ha öppet varje dag 24/7, jag kommer att anställa bra, och kunniga personer som kan det här yrket För att jag har mycket erfarenhet inom det yrket och jag tycker att det är roligt att jobba på vianor. Jag vill bli chef för jag vill hjälpa så många jag kan att få jobb och så vill jag hjälpa folk med deras bilar. jag gör mitt jobb så som det sa vara. Jag tar bra ansvar till att ta bra intervjuer jag kommer vara mycket aktiv. kommer ha möten men personalen 2-3 gånger i månaden för att jag vill veta om något behöver ändras.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet exakt hur man ska vara där Extremt mycket har jobbat som mekonomen på runt 7 servrar och bennys på runt 15 servrar innan, Jag gillar att rpa som bennys för det finns alltid något att göra, Te.x folk som vill styla om sina bilar. Det är ett tidskrävande jobb eftersom det är så mång asom spelar, Målet är att vi alltid ska ha minst 1 person i tjänst. Som kan hjälpa alla på servern, för det blir ganska segt om man köpt sig en ny bil ifrån någon av bilfirmorna och så har man lite extra som man kan pimpa bilen för men sen när man kommer till vianor så är det tomt på personal. Jag strävar efter att alla som jobbar där också ska ha en seriös rp nivå och vara minst 13 ooc, samt vara någorlunda bil intresserade. Då det blir ganska konstig stämning om dom inte kan vissa enkla delar så som bromsklossar mm.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 17:00-21:30
Tisdag 17:00-21:30
Onsdag 17:00-21:30
Torsdag 17:00-21:30
Fredag 15:00-22:00

Helger

Lördag 13:00-23:00
Söndag 13:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad: