Nekad ludde12 | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig_2#5476

Hur gammal är du? 12 snart 13

Hur länge har du spelat på Unive? 2 veckor

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att vara hård på dom jag anställer och dom kommer att ha hög press på dom anställda så dom inte gör korruption. Dom ska även vara väldigt aktiva och seriösa när dom utför sitt jobb och visa att det är verkligen det här dom vill. Jag kommer att vara sträng och noga på intervjuer och se till att dom har bra effektivitet inom yrket samt kunna lära sig mycket hos oss på autoexperten men även förmedla kunskap och glädje till kunder. Jag kommer vara trevlig och rättvis mot mina anställda och se till så alla trivs här på auto. Jag kommer vara hjälpsam och enkel att ha att göra med. Jag har ju sett att det inte är öppet ofta alls och har bestämt mig att försöka ha öppet iaf 5-8 timmar om dagen och se till att det alltid finns personal tillgänglig. Samt skulle jag vilja ha möten och utbildningar om hur en motor fungerar och ha så att alla får säga sina tips och råd. Sen kommer jag ha ett protokoll där vi går igenom vad vi kan förbättra om något har blivit fel eller att vi ska jobba på något. Sen kommer jag skriva upp på jobb dcn när folk gör intervjuer och så satt jag vet ungefär vilka som är inne när och om dom är inne dom tider dom har sagt och att dom är i tjänst så många dagar det är skrivet på samt vill jag att det ska synas att dom gör som vi kommit överens med på intervju tillexempel tider och att dom håller det dom sagt på intervjun. Detta är då för att folk brukar överdriva på intervjun och sen gör dom inte det som är bestämt vilket jag tycker blir orealistiskt. Jag vill även att vi har möten ibland om vilka som vill jobba nattskift och vilka som jobbar på dagen eller vilka som vill jobba hela 8 timmar så vi får lite dagordning och jag vet vilka som jobbar när o så jag kan försöka ha personal dygnet runt. Jag kommer även ta alla anställdas nummer så jag snabbt kan kontakta dem om jag märker oaktivitet så kan jag ringa dem och komma till jobbet och visa intresse elr om jag behöver gå den tråkiga vägen och behöva sparka hen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd förut på autoexperten och jag jobbade där i ungefär 1 månad sen så slutade jag på Unive och nu är jag tillbaka på Unive och nu vill jag bli chef på Autoexperten

Hur ofta kommer du vara inne?
Denna vecka 12:00-22:00

När skolanbörjar
Måndag-17:00-22:00
Tisdag- 17:00-22:00
Onsdag-17:00-22:00
Torsdag 17:00-22:00
Fredag 15:00-22:00

Helger
Lördag 12:00-23:00
Söndag 12:00-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Ja det skulle jag absolut göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara på Unive

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka