Accepterad Ludde112 | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ludde112

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198364320147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Vendel

Vad är ditt discord namn? KungEduWallah#2249

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Olof är en karaktär som lever i nuet, han blickar aldrig bakåt utan ser bara positiva saker framför sig. Olof är född 1972 i new york men när han var 12 dog hans mamma och han var tvungen att flytta hemifrån till Los angeles för pappa bodde där. Olof är modig och vågar sig på de flesta saker. hans dröm är att jobba med något som kan lyfta staden och som gör att han kan känna sig delaktig i det han gör. han kan jobba både själv och med andra personer som i ett team. hans intressen är att hjälpa till så mycket de går. Olof gillar att hålla igång med. Samt gillar han bilar väldigt mycket speciellt gamla volvos

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att jag tar rp seriöst vilket är en stor fördel för de blir väldigt mycket roligare då, det är också ett riktigt bra sätt att kunna prata och lära känna annat folk med. Jag spelade väldigt mycket förr på just denna servern och jag känner att den var riktigt trevlig och jag trivdes mycket bra. Jag vill att alla ska trivas och kunna vara med och ha kul. När jag kom in som nybörjare fick jag mycket hjälp av andra spelare, detta skulle vara roligt om jag också fick hjälpa till med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive är en riktigt bra och väluppbyggd server som har lagts ned mycket tid och kärlek på vilket lockar mig något enormt. samt att de känns som ni har en riktigt seriös spelarbas vilket är till en stor fördel. Samt att jag vill komma tillbaka efter den paus jag tog på några månader då jag tröttnade.

Hur hittade du Unive? Från början så gick jag till första sidan på fivem och sökte på sweden. då kom unive upp och den lockades mest då den har flest spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rp är att utveckla mitt rollspel till en hög nivå. och jag vill vara med och bidra till goda förutsättningar för alla samt bygga upp servren på ett bra sätt så alla kan ha roligt och leva i sina roller.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inget speciellt mål utan jag vill vara en delaktig rollspelare på servern som tar det seriöst och är trevlig mot alla. Men ett mål är givetvis att vara en chef utav något slag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja givetvis!

Tillbaka