Nekad Ludde112 | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde112

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198364320147/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KungEduWallah

Vad är din discord tagg? KiNgEn123#2249

Vem var det som bannade dig? Google

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Looting av tjänstevapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag hade en taser men visste inte att de var tillåtet. jag tog inte vapnet av en tjänsteman heller utan jag tog den från en som kidnappade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte i en bil med en kompis påväg från banken efter han suttit in pengar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag antar att de är jag som gjort fel men eftersom jag inte tog vapnet av en tjänsteman så är de inte looting av tjänsteman. scenariot gick till såhär, en person kom och hotade mig att jag skulle hoppa in i hans bil, jag följde hans order. Han körde upp mig till längst upp på kartan, stannade vid en mack och sa att jag skulle droppa allt jag hade på mig. Jag gjorde som han sa men jag hade kniv på mig och då såg jag min chans att försvara mig själv genom att stabba han, Jag lootade igenom han och då hade han tasern på sig. Jag trodde att de inte var något fel eftersom de inte var ifrån en tjänsteman.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att ta upp vapnet men jag såg min chans eftersom de inte var från en tjänsteman.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag, att jag inte ska ta upp vapen som inte är mina.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka