Nekad Ludde11 | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Larnebo

Vad är ditt discord namn? LUDDZZE#8401

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2010

Berätta om din karaktär. Han är 22 år gammal och har en passion för hockey och hans namn är Hugo
Utöver sin passion för hockey har Hugo en stark önskan om att bli rik. För honom handlar det inte bara om att ha materiell rikedom utan också om friheten och möjligheterna som pengar kan ge. Han drömmer om att kunna ge sina nära vänner en bekväm livsstil och vara en förebild för andra genom att visa att det är möjligt att uppnå ekonomisk framgång genom hårt arbete och dedikation.
Hugo är väl medveten om att vägen till rikedom inte kommer att vara enkel. Han vet att han måste göra kompromisser och offra mycket för att nå sina mål. Han har insett att han måste kombinera sin passion för hockey med andra aspekter av sitt liv för att bygga en stabil ekonomisk framtid. Därför har han också investerat tid och ansträngning i att utveckla sina kunskaper inom affärsverksamhet och ekonomi.
Samtidigt inser Hugo att det är viktigt att ha en backup-plan och att utveckla sin kunskap inom andra områden som kan ge ekonomisk stabilitet. Han är medveten om att inte alla spelare kommer att lyckas på isen, och att det är klokt att vara förberedd på olika möjligheter. Hugo har därför vid sidan av sin hockeyträning också ägnat sig åt att lära sig om entreprenörskap och investeringar för att bredda sina horisonter och förbättra sina chanser att uppnå ekonomiskt välstånd.
Hugo är en 23-årig person med en passion för hockey och en dröm om att bli rik. Han omfamnar hockeyns magi och ser det som en plattform för personlig utveckling och prestation. Samtidigt är han medveten om att han måste balansera sin passion med att bygga en stabil ekonomisk framtid. Genom att kombinera sin passion för hockey med kunskaper inom affärsverksamhet och ekonomi strävar Hugo efter att förverkliga sina drömmar och bli en inspirationskälla för andra som delar hans strävan efter både sportslig och ekonomisk framgång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa med att hålla rp nivån hög genom att min rp är hög.
jag reporta om det är en dålig rpare.
Jag kan rpa på ett bra sätt så att andra höjer sin rp.
Ett av de viktigaste aspekterna inom rollspel är interaktionen med andra spelare. Sträva efter att vara aktiv och engagerad i spelvärlden genom att ta initiativ till samtal, delta i evenemang och utforska olika interaktionsmöjligheter. Genom att vara en aktiv deltagare skapar du en dynamisk spelupplevelse och uppmuntrar andra spelare att göra detsamma så bidrar jag till rp:n

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska bara spela för att vinna scenario utan man ska göra så motståndaren också får vinna.
man behöver liksom inte göra sitt bästa och låta andra vinna så blir då blir rp:n mycket bättre.
det betyder också att man inte ska spel amed sig själv och köra med andra och inte vinna var enda gång.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig om denna server att den var bra. Jag hade sett den innan på twitch och den såg bra ut i alla menyer. Jag provade att spela denna server hos min kompisar och då var det roligt att spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka