Nekad Ludde070924 | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Ludde_

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Ludvig Hultgren

Vad heter du på discord? LUDDE#9932

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag Har aldrig varit chef på ett annat jobb innan. Jag jobbar nu på Vianor och jag vill göra något större. Känner att lagliga fordons-yrken har en stark potential och därför vill jag bli chef på Qpark. Min anledning till att ha motivation på att jobba på Qpark är för att jag vill utveckla min RP på ett roligt samt seriöst sätt. Jag är redo för att ta en större uppgift samt agera med en unik karaktär. Jag vill utveckla min Rp på att vara Qpark chef för att jag har en kompis som har jobbat där innan och han säger att det var bra Rp inom Qpark så jag vill ta en större uppgift och bli chef där. Jag hade tyckt det var väldigt roligt att ta intervjuer med folk och hitta dom som passar till jobbet.Jag vill just bli anställd på det här jobbet därför att jag brinner för att hjälpa folk jag har varit Vianor tidigare det är lika princip fast man hjälper folk som vill pimpa sina bilar. Jag älskar verkligen allt som har med bilar och motorer att göra det är liksom mitt liv det är det enda jag vill jobba med. Jag vet hur jobbet fungerar sen tidigare erfarenheter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade som Qpark på en annan server innan jag kom till unive. Jag vet hur menyerna fungerar. Jag har en kompis som jobbade på mekonomen och där dick jag bra erfarenheter på hur man ska RP:a socialt. En annan som jobbade på Falk och där fick jag ytterligare mer tips på hur man kan rp:a. Jag har kollat på hur dom har jobbat igenom discord och då har jag fått mer kunskaper. Just nu är min kompis Inquisitor chef och jag har suttit och kollat på när han tar intervjuer samt rp:ar som chef , Så där av fick jag tanken till att utveckla min rp.

Berskiv din karaktär? Mitt namn är Kalle Falk och är 31 år och fyller år 24 september. Jag bor i ett motell och hänger ofta med vänner och familj. Jag har levt i ett litet hus nere i gettot och bestämde mig för att flytta till ett fint motell. Jag älskar att bjuda hem kompisar och grilla, röka en fetting och ha skit kul. Han vet ganska mycket om bilar för hela livet har hans pappa varit mekaniker på olika firmor runt om i landet. Kalle har jobbat på små jobb innan som T.ex. Postnord. Kalle har jobbat väldigt länge på bil firmor samt varit bitr chef på bil firmor ett tag. Kalle blir inte arg ofta men han vill att folk ska behandla han som han behandlar dom. Kalle gillar att köpa bilar och att modifiera dem, han gillar även att bara glida runt i sina bilar samt återsälja dem och egentligen allt som har att göra med bilar. Han gillar också att umgås med folk och är bra på att vara social och anpassningsbar för olika situationer som uppstår. Över lag är Kalle en bestämd, envis person som gärna hjälper de i hans närvaro och strävar alltid efter att bli bättre på allt han gör.

Hur ofta kommer du vara inne? minsat 4-5 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det tror jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? Ja absolut.

Men du får gärna ansöka till något av våra andra chefs jobb här på servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka