Nekad Ludde070924 | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Ludde_

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hultgren

Ange ditt födelsedatum 24 September 2007

Vad heter du på discord? Ludde#9932

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag minst 5-6 timmar. Jag brukar komma hem runt 15:00 och spelar sedan till ca 22:00. Men på helger så brukar jag kunna spela mycket mer. Jag brukar kunna spela runt 06,00 till typ 3 på natten. Och ibland tidigare än 18:00 detta beror på om jag gör något eller inte.

Hur länge har du spelat på Unive? Innan har jag varit inne på unive och lirat lite oseriöst men sedan när mina kompisar började köra seriöst så började jag också med det. Jag gick med i juni detta året och sedan det har jag börjat köra mer seriöst. har jag börjat köra seriöst. Jag har lärt känna många och har nu till och med blivit chef på ett jobb. Och jag kommer inte sluta spela eller byta server heller. Älskar Unive och detta är den enda server som jag kör på.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle börjat ha mer uppsyn på folk runt omkring mig. Jag skulle inte göra saker som jag inte är 100% säker på att jag inte blir kickad eller bannad av att göra. Till exempel kolla om folk bryter mot regler osv. Jag kommer att göra allt i min makt för att få det så rent på lallare som möjligt. Jag kommer att vara stenhård på att folk inte bryter regler. Jag kommer ge konsekvenser till alla som förstör för alla andra som faktiskt vill ha roligt och bra RP. Jag kommer vara inne lite mer och då se till att Unive kan bli roligare genom att få bort personer som lallar och håller på. Jag vill också hjälpa folk. Om jag märker eller ser på en person att han nyss börjat RP:a så kanske det första jag gör när jag ser hen göra fel är att kicka hen och förklara vad hen gjort fel och vad hen ska tänka på till nästa gång. Jag tycker att det kan vara onödigt att banna dom som är nya. Jag tycker att man istället ska peppa dom och ge dom en till chans att få lära sig. I kicken så kan man också tipsa om att vara med på RP introduktion klockan 18:00.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill vara servervakt här då jag märker att det nog behövs fler. Jag har stött på flera lallare och inte kunnat göra något åt saken. Jag kan göra en report. Oftast så hjälper det, men de gånger som ingen staff ser det? Då kan man inte göra så mycket. Jag vill vara med och hjälpa till. Med tanke på att det är en så pass stor server och så många personer är inne så tror jag att jag skulle kunna hjälpa till mycket. Det verkar också som ett sånt bra och roligt Community mellan alla Staffs. Nu är inte SV en Straff men jag tror att ni förstår.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer att göra allt i min makt för att förhindra lallare från att förstöra för dom som faktiskt vill utveckla eller ha det roligt när de RP:ar och ha roligt. Jag kommer varje dag i minst 5 timmar kämpa hårt för att hålla utsikt efter dom som bryter mot regler. Men man ska inte heller bara tänka på att banna och kicka de som bryter mot regler. Jag kommer att ta reports IG och hjälpa folk som behöver hjälp. Allt från att de behöver /skin till att de behöver nycklar till sitt jobb till exempel. Jag kommer att hjälpa alla som tycks behöva hjälp. Både med saker de själva behöver hjälp med men också lallare som förstör för alla och som alla behöver hjälp med.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt då jag varje dag kommer att vara inne. Jag kommer att vara skarpsynt och hålla koll på andra. När jag har tråkigt och inte orkar RP:a. Så kan man sätta sig i Noclip på till exempel piren och kolla så att alla sköter sig. Jag kommer att i minst 5 timmar om dagen vara inne och kämpa stenhårt för att förhindra regelbrytare. Jag vill hjälpa andra och alltid vara trevlig. Jag kommer att som sagt göra allt i min makt för att hjälpa andra.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag älskar Unive och detta är den enda server jag spelar på och vill spela på. Jag gillar Unive så mycket så att jag känner att jag vill hjälpa till så mycket som jag bara kan. Jag vill göra Unive till en ännu bättre plats och få folk att trivas på servern utan en massor av lallare. Jag tycker att Unive har en så bra Community mellan SV och staffs och sånt. Jag hade mer än gärna velat bli en del av detta. Unive är en så stor server och har så många spelare inne så de behöver fler SV och Staffs. Jag tycker att det behövs så många Servervakter som möjligt som kan samarbeta för att nå det mål som jag tror att vi alla är ute efter. Att få Unive till en server med lite lallare. Det är ett stort och antagligen svårt mål. Men om alla samarbetar och kämpar på så kan man nog nå det. Jag tror att jag hade passat som en servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har för länge sedan varit SR.mod på en annan server som hette strömstaden där fick Jag lära mig väldigt många kommandon, Men jag vet att inte alla serveras kommandon är likadana. Men jag kan nämna några som jag har fått lära mig. Här kommer några: /noclip, /id, /dv, /ban (anledning), /kick (anledning), /spawn, /spawnitem, /tpto, /tp, /toggleidadmin, /addkey. Där är de som jag kommer ihåg i alla fall. Men om det är några nya som jag behöver lära mig så är jag väldigt lättlärd och lär mig annars med tiden. Jag skulle med allt detta sagt att jag har väldig goda kunskaper gällande staff relaterade kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka